Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Bank Pekao edukuje na temat cyberbezpieczeństwa w kampanii „Bądźmy #CYBERczujni”. 14 listopada 2024 roku bank pekao rozpoczął ogólnopolską kampanię „bądźmy #cyberczujni”, której celem jest zwiększenie świadomości polaków na temat cyberbezpieczeństwa. inicjatywa jest realizowana w ramach programu #cyberpekao. według raportu banku pekao „czy czujesz się bezpiecznie w internecie”, aż 13 mln dorosłych internautów zostało poszkodowanych w wyniku co najmniej jednego cyberprzestępstwa. wśród często wykorzystywanych przez oszustów metod można wyróżnić m.in. fałszywe sms-y, podszywanie się pod pracowników banku, prośby o szybki przelew czy z pozoru atrakcyjne inwestycje. bank zaznacza, że rosnące w przestrzeni cyfrowej niebezpieczeństwa i społeczne potrzeby edukacyjne były powodami, które przyczyniły się do powstania kampanii. akcja ta ma za zadanie zwiększenie świadomości polaków w zakresie potencjalnych zagrożeń w wirtualnym świecie. w ramach kampanii powstało sześć spotów, które pojawią się w internecie. każdy z nich przedstawia inny rodzaj zagrożenia. materiały przedstawiają bohatera w codziennych sytuacjach, w których mierzy się z próbą wyłudzenia danych lub pieniędzy. wszystkie historie kończą się krótkimi poradami, jak należy postępować w przypadku cyberataku. źródło: youtube.com/bankpekaosa. „w pełni rozumiemy odpowiedzialność dotyczącą budowania bezpiecznej cyberprzestrzeni, która spoczywa na sektorze finansowym. dlatego naszym nadrzędnym celem jest zwiększanie świadomości konsumentów na temat zagrożeń w sieci, ich konsekwencji, a także rozwiązań, dzięki którym, w sposób świadomy, będą bezpieczniej poruszać się w sieci oraz korzystać z bankowości elektronicznej” – mówi michał nagórka, dyrektor centrum bezpieczeństwa banku pekao. kampania jest prowadzona zarówno w przestrzeni internetowej, jak i offline. przez cały listopad przy ulicy jaworzyńskiej 8 w warszawie będzie widoczny interaktywny mural, który przedstawia kilkadziesiąt pytań retorycznych na temat różnych rodzajów cyberzagrożeń. obrazy pojawiające się na ekranie mają zwiększyć świadomość odbiorców i zwrócić ich uwagę na problem coraz częściej pojawiających się cyfrowych niebezpieczeństw. (ao).
14 listopada 2024 roku Bank Pekao rozpoczął ogólnopolską kampanię „Bądźmy #CYBERczujni”, której celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat cyberbezpieczeństwa. Inicjatywa jest realizowana w ramach programu #cyberPekao.
Według raportu Banku Pekao „Czy czujesz się bezpiecznie w internecie”, aż 13 mln dorosłych internautów zostało poszkodowanych w wyniku co najmniej jednego cyberprzestępstwa. Wśród często wykorzystywanych przez oszustów metod można wyróżnić m.in. fałszywe SMS-y, podszywanie się pod pracowników banku, prośby o szybki przelew czy z pozoru atrakcyjne inwestycje.
Bank zaznacza, że rosnące w przestrzeni cyfrowej niebezpieczeństwa i społeczne potrzeby edukacyjne były powodami, które przyczyniły się do powstania kampanii. Akcja ta ma za zadanie zwiększenie świadomości Polaków w zakresie potencjalnych zagrożeń w wirtualnym świecie.
W ramach kampanii powstało sześć spotów, które pojawią się w internecie. Każdy z nich przedstawia inny rodzaj zagrożenia. Materiały przedstawiają bohatera w codziennych sytuacjach, w których mierzy się z próbą wyłudzenia danych lub pieniędzy. Wszystkie historie kończą się krótkimi poradami, jak należy postępować w przypadku cyberataku.
Źródło: youtube.com/bankpekaosa
„W pełni rozumiemy odpowiedzialność dotyczącą budowania bezpiecznej cyberprzestrzeni, która spoczywa na sektorze finansowym. Dlatego naszym nadrzędnym celem jest zwiększanie świadomości konsumentów na temat zagrożeń w sieci, ich konsekwencji, a także rozwiązań, dzięki którym, w sposób świadomy, będą bezpieczniej poruszać się w sieci oraz korzystać z bankowości elektronicznej” – mówi Michał Nagórka, dyrektor Centrum Bezpieczeństwa Banku Pekao.
Kampania jest prowadzona zarówno w przestrzeni internetowej, jak i offline. Przez cały listopad przy ulicy Jaworzyńskiej 8 w Warszawie będzie widoczny interaktywny mural, który przedstawia kilkadziesiąt pytań retorycznych na temat różnych rodzajów cyberzagrożeń. Obrazy pojawiające się na ekranie mają zwiększyć świadomość odbiorców i zwrócić ich uwagę na problem coraz częściej pojawiających się cyfrowych niebezpieczeństw.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Bank Pekao edukuje na temat cyberbezpieczeństwa w kampanii „Bądźmy #CYBERczujni”. 14 listopada 2024 roku bank pekao rozpoczął ogólnopolską kampanię „bądźmy #cyberczujni”, której celem jest zwiększenie świadomości polaków na temat cyberbezpieczeństwa. inicjatywa jest realizowana w ramach programu #cyberpekao. według raportu banku pekao „czy czujesz się bezpiecznie w internecie”, aż 13 mln dorosłych internautów zostało poszkodowanych w wyniku co najmniej jednego cyberprzestępstwa. wśród często wykorzystywanych przez oszustów metod można wyróżnić m.in. fałszywe sms-y, podszywanie się pod pracowników banku, prośby o szybki przelew czy z pozoru atrakcyjne inwestycje. bank zaznacza, że rosnące w przestrzeni cyfrowej niebezpieczeństwa i społeczne potrzeby edukacyjne były powodami, które przyczyniły się do powstania kampanii. akcja ta ma za zadanie zwiększenie świadomości polaków w zakresie potencjalnych zagrożeń w wirtualnym świecie. w ramach kampanii powstało sześć spotów, które pojawią się w internecie. każdy z nich przedstawia inny rodzaj zagrożenia. materiały przedstawiają bohatera w codziennych sytuacjach, w których mierzy się z próbą wyłudzenia danych lub pieniędzy. wszystkie historie kończą się krótkimi poradami, jak należy postępować w przypadku cyberataku. źródło: youtube.com/bankpekaosa. „w pełni rozumiemy odpowiedzialność dotyczącą budowania bezpiecznej cyberprzestrzeni, która spoczywa na sektorze finansowym. dlatego naszym nadrzędnym celem jest zwiększanie świadomości konsumentów na temat zagrożeń w sieci, ich konsekwencji, a także rozwiązań, dzięki którym, w sposób świadomy, będą bezpieczniej poruszać się w sieci oraz korzystać z bankowości elektronicznej” – mówi michał nagórka, dyrektor centrum bezpieczeństwa banku pekao. kampania jest prowadzona zarówno w przestrzeni internetowej, jak i offline. przez cały listopad przy ulicy jaworzyńskiej 8 w warszawie będzie widoczny interaktywny mural, który przedstawia kilkadziesiąt pytań retorycznych na temat różnych rodzajów cyberzagrożeń. obrazy pojawiające się na ekranie mają zwiększyć świadomość odbiorców i zwrócić ich uwagę na problem coraz częściej pojawiających się cyfrowych niebezpieczeństw. (ao).