Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Łap chwile, nie nadgodziny”. Lech z akcją promującą work-life balance. lech wystartował z kampanią „łap chwile, nie nadgodziny”, w której zachęca do tego, by zadbać o balans między życiem prywatnym a zawodowym. w ramach akcji w warszawie pojawił się specjalny billboard, który ma przypominać o dbaniu również o czas wolny po pracy. „żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny” – zachęca marka. w ramach akcji pojawił specjalny billboard przedstawiający bezalkoholowe piwo lech free dokładnie o 17:01. baner marki stanął w warszawie przy ulicy burakowskiej, gdzie swoje siedziby mają liczne korporacje. „billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu” – zwraca uwagę jakub michalski, brand manager marki lech. kampanii towarzyszy wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji lecha free ze zmienioną etykietą. w ramach akcji w kanałach marki w social mediach pojawiały się będą również materiały promocyjne. za koncepcję i realizację kampanii, a także działania z zakresu pr i influencer marketingu odpowiada vml. produkcją billboardu zajęło się the production, a produkcją materiałów wizualnych parano films. za zakup mediów odpowiada zenith. (kn).
Lech wystartował z kampanią „Łap chwile, nie nadgodziny”, w której zachęca do tego, by zadbać o balans między życiem prywatnym a zawodowym. W ramach akcji w Warszawie pojawił się specjalny billboard, który ma przypominać o dbaniu również o czas wolny po pracy.
„Żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny” – zachęca marka. W ramach akcji pojawił specjalny billboard przedstawiający bezalkoholowe piwo Lech Free dokładnie o 17:01.
Baner marki stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej, gdzie swoje siedziby mają liczne korporacje.
„Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu” – zwraca uwagę Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.
Kampanii towarzyszy wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free ze zmienioną etykietą. W ramach akcji w kanałach marki w social mediach pojawiały się będą również materiały promocyjne.
Za koncepcję i realizację kampanii, a także działania z zakresu PR i influencer marketingu odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith. (kn)