Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
STS z nowym szefem marketingu. z początkiem grudnia 2024 roku do firmy bukmacherskiej sts dołączył dawid pożoga. objął stanowisko chief marketing officera. w tej roli zastąpił pawła rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy. dawid pożoga w sts zarządza kilkudziesięcioosobowym pionem marketingu. do głównych zadań nowego cmo należą m.in.: umocnienie pozycji sts na rynku, opracowanie i wprowadzenie nowej strategii marketingowej wraz z koordynacją działań online i offline (retail). pożoga ma ponad 16 lat doświadczenia w marketingu na rynku polskim i międzynarodowym. zdobywał je w takich firmach jak rankomat, displate czy zalando (oddział polski i czeski). był odpowiedzialny za zarządzanie strategią marketingową tych marek. jest też członkiem jury konkursów w branży marketingowej, m.in. effie polska. (mb).
Z początkiem grudnia 2024 roku do firmy bukmacherskiej STS dołączył Dawid Pożoga. Objął stanowisko Chief Marketing Officera. W tej roli zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Dawid Pożoga w STS zarządza kilkudziesięcioosobowym pionem marketingu. Do głównych zadań nowego CMO należą m.in.: umocnienie pozycji STS na rynku, opracowanie i wprowadzenie nowej strategii marketingowej wraz z koordynacją działań online i offline (retail).
Pożoga ma ponad 16 lat doświadczenia w marketingu na rynku polskim i międzynarodowym. Zdobywał je w takich firmach jak Rankomat, Displate czy Zalando (oddział polski i czeski). Był odpowiedzialny za zarządzanie strategią marketingową tych marek.
Jest też członkiem jury konkursów w branży marketingowej, m.in. Effie Polska. (mb)