Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Grupa Eurozet z dyrektorką social mediów. grupa eurozet utworzyła w dziale marketingu stanowisko social media directora. funkcję tę objęła marta bizior – poinformowała na początku stycznia 2025 roku firma mediowa. bizior będzie zarządzać centralnym działem mediów społecznościowych odpowiedzialnym za wszystkie muzyczne stacje grupy. zajmie się m.in. kreowaniem i zarządzaniem obecnością marek stacji muzycznych grupy eurozet w kanałach społecznościowych oraz nadzorowaniem wszystkich aspektów aktywności socialmediowych. jej zadaniem jest także zwiększenie efektywności działań prowadzonych w poszczególnych kanałach. nowa social media directorka będzie raportować bezpośrednio do katarzyny piecuch, dyrektorki marketingu grupy eurozet. marta bizior ostatnio, do kwietnia 2024 roku, pracowała w wirtualnej polsce jako head of social media. wcześniej była związana z telewizją polsat, gdzie pełniła funkcję social media managerki. karierę w mediach zaczęła w 2010 roku w grupie onet-rasp – przez ponad osiem lat zajmowała się social mediami, przeszła tam drogę od specjalistki do brand managerki. (mb).
Grupa Eurozet utworzyła w dziale marketingu stanowisko Social Media Directora. Funkcję tę objęła Marta Bizior – poinformowała na początku stycznia 2025 roku firma mediowa.
Bizior będzie zarządzać centralnym działem mediów społecznościowych odpowiedzialnym za wszystkie muzyczne stacje grupy. Zajmie się m.in. kreowaniem i zarządzaniem obecnością marek stacji muzycznych Grupy Eurozet w kanałach społecznościowych oraz nadzorowaniem wszystkich aspektów aktywności socialmediowych. Jej zadaniem jest także zwiększenie efektywności działań prowadzonych w poszczególnych kanałach.
Nowa Social Media Directorka będzie raportować bezpośrednio do Katarzyny Piecuch, dyrektorki marketingu Grupy Eurozet.
Marta Bizior ostatnio, do kwietnia 2024 roku, pracowała w Wirtualnej Polsce jako Head of Social Media. Wcześniej była związana z Telewizją Polsat, gdzie pełniła funkcję Social Media Managerki. Karierę w mediach zaczęła w 2010 roku w Grupie Onet-RASP – przez ponad osiem lat zajmowała się social mediami, przeszła tam drogę od specjalistki do Brand Managerki. (mb)