Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Szef Facebooka najbardziej wpływowym człowiekiem brytyjskich mediów. serwis guardian.co.uk opublikował listę 100 najbardziej wpływowych osobistości brytyjskich mediów. pierwsze trzy miejsca przypadły kolejno szefom: facebooka, twittera i google’a. najwyżej sklasyfikowany pr-owiec, max clifford, znalazł się na 25. miejscu. w pierwszej dziesiątce, poza markiem zuckerbergiem, jackiem dorsey’em z twittera i larrym page’em z google’a znalazł się jeszcze jeden przedstawiciel branży it – steve jobs z apple. poza nim pojawiło się także trzech przedstawicieli mediów tradycyjnych – dyrektor generalny bbc mark thompson, wydawca daily mirror paul dacre oraz właściciel news corp. rupert murdoch. pierwszą dziesiątkę uzupełniają szef grupy marketingowej wpp martin sorrell, prezenter telewizyjny i wydawca simon cowell oraz sędzia brian levenson, prowadzący sprawę podsłuchiwania telefonów w news of the world. „jeszcze nigdy w jedenastoletniej historii rankingu jedno wydarzenie nie miało tak wielkiego wpływu na brytyjskie media, jak skandal związany z redakcją news of the word” – czytamy w podsumowaniu zestawienia. „rupert murdoch zapisze się w historii jako najpotężniejszy magnat medialny naszych czasów, jednak ostatnie wydarzenia świadczą o wymianie starej gwardii”. na liście opublikowanej przez guardian.co.uk pojawiło się także 8 pr-owców. w zestawieniu najwyżej znalazł się max clifford, współpracujący z brytyjskimi gwiazdami. 31 miejsce zajął szef agencji freud communications matthew freud. założyciel brunshwick group allan parker znalazł się na 65 miejscu. paddy harveson, człowiek odpowiedzialny za komunikację i pr w clarence house, siedzibie walijskiej pary książęcej, został umieszczony na 71 pozycji. w siedemdziesiątce znaleźli się też: współzałożyciel agencji finsbury rolad rudd oraz tim bell, prezes chime communications. (ks). już 31 sierpnia praktyczne szkolenie z facebooka z agencją heureka!dowiedz się, jak działają zaawansowane narzędzia angażowania fanów i jak można ewaluować działania na fb.zapisz się już dzisiajdowiedz się więcej o szkoleniu.
Serwis guardian.co.uk opublikował listę 100 najbardziej wpływowych osobistości brytyjskich mediów. Pierwsze trzy miejsca przypadły kolejno szefom: Facebooka, Twittera i Google’a. Najwyżej sklasyfikowany PR-owiec, Max Clifford, znalazł się na 25. miejscu.
W pierwszej dziesiątce, poza Markiem Zuckerbergiem, Jackiem Dorsey’em z Twittera i Larrym Page’em z Google’a znalazł się jeszcze jeden przedstawiciel branży IT – Steve Jobs z Apple. Poza nim pojawiło się także trzech przedstawicieli mediów tradycyjnych – dyrektor generalny BBC Mark Thompson, wydawca Daily Mirror Paul Dacre oraz właściciel News Corp. Rupert Murdoch. Pierwszą dziesiątkę uzupełniają szef grupy marketingowej WPP Martin Sorrell, prezenter telewizyjny i wydawca Simon Cowell oraz sędzia Brian Levenson, prowadzący sprawę podsłuchiwania telefonów w News of the World.
„Jeszcze nigdy w jedenastoletniej historii rankingu jedno wydarzenie nie miało tak wielkiego wpływu na brytyjskie media, jak skandal związany z redakcją News of the Word” – czytamy w podsumowaniu zestawienia. „Rupert Murdoch zapisze się w historii jako najpotężniejszy magnat medialny naszych czasów, jednak ostatnie wydarzenia świadczą o wymianie starej gwardii”.
Na liście opublikowanej przez guardian.co.uk pojawiło się także 8 PR-owców. W zestawieniu najwyżej znalazł się Max Clifford, współpracujący z brytyjskimi gwiazdami. 31 miejsce zajął szef agencji Freud Communications Matthew Freud. Założyciel Brunshwick Group Allan Parker znalazł się na 65 miejscu. Paddy Harveson, człowiek odpowiedzialny za komunikację i PR w Clarence House, siedzibie walijskiej pary książęcej, został umieszczony na 71 pozycji. W siedemdziesiątce znaleźli się też: współzałożyciel agencji Finsbury Rolad Rudd oraz Tim Bell, prezes Chime Communications. (ks)
Już 31 sierpnia PRAKTYCZNE SZKOLENIE z Facebooka z agencją Heureka!
Dowiedz się, jak działają zaawansowane narzędzia angażowania fanów i jak można ewaluować działania na FB.
Zapisz się już dzisiaj
Dowiedz się więcej o szkoleniu