Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Josera oficjalnym partnerem Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn. w styczniu 2025 roku producent żywności dla zwierząt josera poinformował, że marka została oficjalnym partnerem 29. mistrzostw świata w piłce ręcznej mężczyzn. w ramach współpracy logo firmy pojawi się na strojach zawodników biorących udział w tegorocznych rozgrywkach. jak podkreśla josera w swoim motto towarzyszącym tegorocznym mistrzostwom – „we all love to play” – wszyscy uwielbiamy grać, bawić się. marka tłumaczy, że ze światem sportu połączyła ją pasja do tego, co robi – podobnie jak piłkarze konsekwentnie pracowali na swoje osiągnięcia, josera stara się dbać o jakość oferowanych produktów. to właśnie pasja i uznanie dla świata sportu sprawiły, że firma zdecydowała się wesprzeć piłkarzy podczas mistrzostw świata w piłce ręcznej mężczyzn – przekazali przedstawiciele marki. w ramach partnerstwa logo marki znalazło się na rękawach strojów zawodników z 32 drużyn biorących udział w tegorocznych rozgrywkach mistrzostw świata we wszystkich 108 meczach. dodatkowo wyświetlane są reklamy led, a branding marki pojawił się na sportowych arenach. josera prowadzi ponadto działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanału digital, social mediów i telewizji. dodatkowo marka organizuje specjalne eventy w lokalizacjach, w których odbywają się mecze. aby podkreślić swoje długofalowe powiązanie ze światem sportu, josera podpisała także kontrakt z andreasem wolffem – bramkarzem i prywatnie miłośnikiem zwierząt. jako ambasador wolff został twarzą kolejnej kampanii marketingowej przygotowywanej przez markę. (kn).
W styczniu 2025 roku producent żywności dla zwierząt Josera poinformował, że marka została oficjalnym partnerem 29. Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn. W ramach współpracy logo firmy pojawi się na strojach zawodników biorących udział w tegorocznych rozgrywkach.
Jak podkreśla Josera w swoim motto towarzyszącym tegorocznym Mistrzostwom – „We all love to play” – wszyscy uwielbiamy grać, bawić się. Marka tłumaczy, że ze światem sportu połączyła ją pasja do tego, co robi – podobnie jak piłkarze konsekwentnie pracowali na swoje osiągnięcia, Josera stara się dbać o jakość oferowanych produktów. To właśnie pasja i uznanie dla świata sportu sprawiły, że firma zdecydowała się wesprzeć piłkarzy podczas Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn – przekazali przedstawiciele marki.
W ramach partnerstwa logo marki znalazło się na rękawach strojów zawodników z 32 drużyn biorących udział w tegorocznych rozgrywkach Mistrzostw Świata we wszystkich 108 meczach. Dodatkowo wyświetlane są reklamy LED, a branding marki pojawił się na sportowych arenach. Josera prowadzi ponadto działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanału digital, social mediów i telewizji. Dodatkowo marka organizuje specjalne eventy w lokalizacjach, w których odbywają się mecze.
Aby podkreślić swoje długofalowe powiązanie ze światem sportu, Josera podpisała także kontrakt z Andreasem Wolffem – bramkarzem i prywatnie miłośnikiem zwierząt. Jako ambasador Wolff został twarzą kolejnej kampanii marketingowej przygotowywanej przez markę. (kn)