Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ogłoszono nominacje w konkursie Grand ESG! ogłoszono projekty nominowane w pierwszej edycji konkursu grand esg, którego organizatorami są fundacja grand press we współpracy z garden of words group (partnerem merytorycznym i inicjującym). celem inicjatywy – w ramach której organizowany jest nie tylko konkurs, lecz także konferencja i gala grand esg – jest nagrodzenie i promowanie najlepszych praktyk z zakresu esg oraz docenianie liderów, którzy aktywnie wspierają zrównoważony rozwój społeczeństw, środowiska i biznesu. do konkursu można było zgłosić najlepsze wdrożenie esg i/lub najlepszą komunikację wdrożenia esg. nad każdą grupą obradowało odrębne 20-osobowe jury, którym przewodniczyły: dla wdrożeń mirella panek-owsiańska, ekspertka csr/esg i zarządzania różnorodnością dla wdrożeń, oraz dla komunikacji agnieszka maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji jet line. w kategorii najlepsze wdrożenie esg nominowane zostały projekty:. • „#regeneracja – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych fmczgłaszający: jędrzej cichowlas „cichowlas polskie warzywa”, współzgłaszający: catchers. • „elektroniczny system medycyny szkolnej”sektor społeczny ngozgłaszający: fundacja medicover. • „emitel: działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej spółki i ochrony środowiska realizowane przez integratora infrastruktury przyszłości”sektor technologiczny i telekomunikacyjny ictzgłaszający: emitel. • „glovo x bank żywności sos – technologia w walce z marnowaniem jedzenia”sektor technologiczny i telekomunikacyjny ictzgłaszający: glovo polska. • „green media product”sektor rozrywki, kultury, mediów i marketingzgłaszający: ringier axel springer polska. • „innowacyjny model współpracy z klim – wsparcie rolnictwa regeneratywnego”sektor finansowy i ubezpieczeniowyzgłaszający: bnp paribas bank polska. • „nowa kotłownia biomasowa w fabryce velux w gnieźnie”sektor budowlanyzgłaszający: velux polska. • „obieg – punkty esg dla firm, wsparcie dla organizacji społecznych”sektor społeczny ngozgłaszający: fundacja brda. • „obliczanie emisyjności produkcji za pomocą kalkulatora śladu węglowego w papaya films”sektor rozrywki, kultury, mediów i marketinguzgłaszający: papaya films. • „obywatelska kontrola wyborów komitetu obrony demokracji”sektor społeczny ngozgłaszający: komitet obrony demokracji. • „otwórz swoje ż w grupie żywiec”sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych fmcgzgłaszający: grupa żywiec. • „program sprawny staż”sektor społeczny ngozgłaszający: fundacja grupy ergo hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami integralia. • „sieć pokoleń od t-mobile: cyfrowa integracja seniorów”sektor technologiczny i telekomunikacyjny ictzgłaszający: t-mobile polska, współzgłaszający: 24/7communication. • „w kierunku zera”sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych fmcgzgłaszający: carlsberg polska. w kategorii najlepsza komunikacja wdrożeń esg nominowane zostały projekty:. • „#regeneracja – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”sektor handlowyzgłaszający: jędrzej cichowlas „cichowlas polskie warzywa”, współzgłaszającv: catchers. • „#repetujemy – butelka pet na rzecz środowiska”sektor produkcji przemysłowej – lekkiej, innej niż fmcg, oraz ciężkiejzgłaszający: „alpla” opakowania z tworzyw sztucznych, współzgłaszającv: catchers. • „kampania społeczna »dom zaczyna się od serca«”sektor handlowyzgłaszający: pepco poland, współzgłaszający: komunikacja plus group. • „logistyka dla gospodarki obiegu zamkniętego”sektor logistyczny i transportowyzgłaszający: db schenker, współzgłaszający: komunikacja plus group. • „mamy czas na zdrowie, czyli jak zmienić podejście pracujących mam do swojej choroby” sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych fmcgzgłaszający: haleon poland, współzgłaszający: weber shandwick, 45pr, fundacja share the care. • „wybory bez picu – obywatelska kontrola wyborów komitetu obrony demokracji”sektor społeczny ngozgłaszający: komitet obrony demokracji, współzgłaszający: komunikacja plus group, must be loud. • „ptaszek staszek ćwierka o esg”sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych fmcgzgłaszający: carlsberg polska. • „wear your story – druga edycja kampanii edukacyjnej »dbaj o ubranie«”sektor handlowyzgłaszający: lpp, współzgłaszający: lighthouse. • „zdrowe miasta”sektor medyczny i farmaceutycznyzgłaszający: grupa lux med. w ramach inicjatywy 9 maja 2025 roku w sgh w warszawie odbędzie się konferencja poświęcona wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań z zakresu esg. patronat honorowy nad konferencją objęła szkoła główna handlowa w warszawie. całodniowe wydarzenie zwieńczy gala grand esg. szczegóły i bilety dostępne są na stronie. (kn). proto.pl jest patronem medialnym projektu. mecenas konferencji: orlenpartner konferencji: pepsicopatroni instytucjonalni: forum odpowiedzialnego biznesu, stowarzyszenie agencji public relations, związek firm public relationspozostali patroni medialni: polskie radio, pap, „tygodnik powszechny”, „forbes”, ngo.pl, stowarzyszenie gazet lokalnych, esg trends, oesg.pl, raportcsr.pl, esg.pl.
Ogłoszono projekty nominowane w pierwszej edycji konkursu Grand ESG, którego organizatorami są Fundacja Grand Press we współpracy z Garden of Words Group (partnerem merytorycznym i inicjującym). Celem inicjatywy – w ramach której organizowany jest nie tylko konkurs, lecz także konferencja i gala Grand ESG – jest nagrodzenie i promowanie najlepszych praktyk z zakresu ESG oraz docenianie liderów, którzy aktywnie wspierają zrównoważony rozwój społeczeństw, środowiska i biznesu.
Do konkursu można było zgłosić najlepsze wdrożenie ESG i/lub najlepszą komunikację wdrożenia ESG. Nad każdą grupą obradowało odrębne 20-osobowe jury, którym przewodniczyły: dla wdrożeń Mirella Panek-Owsiańska, ekspertka CSR/ESG i zarządzania różnorodnością dla wdrożeń, oraz dla komunikacji Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line.
W kategorii Najlepsze Wdrożenie ESG nominowane zostały projekty:
• „#REGENERACJA – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMC
Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”, współzgłaszający: Catchers
• „Elektroniczny System Medycyny Szkolnej”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja Medicover
• „Emitel: działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej spółki i ochrony środowiska realizowane przez Integratora infrastruktury przyszłości”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: Emitel
• „Glovo x Bank Żywności SOS – technologia w walce z marnowaniem jedzenia”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: Glovo Polska
• „Green Media Product”
Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketing
Zgłaszający: Ringier Axel Springer Polska
• „Innowacyjny model współpracy z KLIM – wsparcie rolnictwa regeneratywnego”
Sektor finansowy i ubezpieczeniowy
Zgłaszający: BNP Paribas Bank Polska
• „Nowa kotłownia biomasowa w fabryce VELUX w Gnieźnie”
Sektor budowlany
Zgłaszający: VELUX Polska
• „OBIEG – punkty ESG dla firm, wsparcie dla organizacji społecznych”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja BRDA
• „Obliczanie emisyjności produkcji za pomocą kalkulatora śladu węglowego w Papaya Films”
Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketingu
Zgłaszający: Papaya Films
• „Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji
• „Otwórz Swoje Ż w Grupie Żywiec”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Grupa Żywiec
• „Program Sprawny staż”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia
• „Sieć Pokoleń od T-Mobile: Cyfrowa integracja seniorów”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: T-Mobile Polska, współzgłaszający: 24/7Communication
• „W kierunku ZERA”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Carlsberg Polska
W kategorii Najlepsza komunikacja wdrożeń ESG nominowane zostały projekty:
• „#REGENERACJA – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
Sektor handlowy
Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”, współzgłaszającv: Catchers
• „#rePETujemy – butelka PET na rzecz środowiska”
Sektor produkcji przemysłowej – lekkiej, innej niż FMCG, oraz ciężkiej
Zgłaszający: „ALPLA” Opakowania z tworzyw sztucznych, współzgłaszającv: Catchers
• „Kampania społeczna »Dom zaczyna się od serca«”
Sektor handlowy
Zgłaszający: PEPCO Poland, współzgłaszający: Komunikacja Plus Group
• „Logistyka dla gospodarki obiegu zamkniętego”
Sektor logistyczny i transportowy
Zgłaszający: DB Schenker, współzgłaszający: Komunikacja Plus Group
• „MAMY czas na zdrowie, czyli jak zmienić podejście pracujących mam do swojej choroby”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Haleon Poland, współzgłaszający: Weber Shandwick, 45PR, Fundacja Share The Care
• „Wybory bez picu – Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji, współzgłaszający: Komunikacja Plus Group, Must Be Loud
• „Ptaszek Staszek ćwierka o ESG”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Carlsberg Polska
• „Wear Your Story – druga edycja kampanii edukacyjnej »Dbaj o Ubranie«”
Sektor handlowy
Zgłaszający: LPP, współzgłaszający: Lighthouse
• „Zdrowe Miasta”
Sektor medyczny i farmaceutyczny
Zgłaszający: Grupa Lux Med
W ramach inicjatywy 9 maja 2025 roku w SGH w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań z zakresu ESG. Patronat honorowy nad konferencją objęła Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Całodniowe wydarzenie zwieńczy gala Grand ESG.
Szczegóły i bilety dostępne są na stronie. (kn)
PRoto.pl jest patronem medialnym projektu.
Mecenas konferencji: Orlen
Partner konferencji: Pepsico
Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations
Pozostali patroni medialni: Polskie Radio, PAP, „Tygodnik Powszechny”, „Forbes”, ngo.pl, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends, oesg.pl, RaportCSR.pl, esg.pl