Motorola, przygotowując się do wprowadzenia na rynek pierwszego smartfona po fuzji z Google, zmieniła swoje logo. „Skrzydła nietoperza powróciły” – czytamy w serwisie chicagotribune.com.
W nowym logotypie zachowano charakterystyczną literę M, przypominającą skrzydła nietoperza. Zmieniono jednak czcionkę i kolorystykę, dopasowując ją do tej stosowanej przez Google. Koncern wykupił Motorolę w zeszłym roku.
Przedstawiciele Motoroli w trakcie spotkania Techweek przekonywali, że firma zmienia swoją kulturę firmową, aby tworzyć mobilne urządzenia atrakcyjne dla użytkowników. Poza modyfikacją logotypu, Motorola zmienia także siedzibę, przenosząc się z Libertyville do kompleksu w Chicago, gdzie siedziby ma wiele start-upów. Według Jima Vicksa, jednego z managerów firmy, obecność w Merchandise Mart sprawi, że Motorola „będzie odnosiła więcej sukcesów”. (ks)


