Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ekstraklasa kontynuuje współpracę z Adidasem. w kwietniu 2025 roku ekstraklasa o powiadomiła o przedłużeniu współpracy z adidasem o kolejne pięć sezonów. marka ma pozostać oficjalnym dostawcą piłek dla ligi piłkarskiej do końca sezonu 2029/2030. kontynuacja trwającego już ponad dziesięć lat partnerstwa obejmuje rozszerzenie zakresu współpracy o nowe elementy sprzętowe, promocyjne i eksperckie. adidas jest oficjalnym partnerem ekstraklasy od sezonu 2014/2015. marka zapewnia klubom grającym w lidzie piłki i akcesoria. nowa umowa, która obowiązuje od sezonu 2025/2026, obejmuje m.in. większą liczbę sprzętu. adidas ma przekazać swoje produkty także fundacji ekstraklasy na potrzeby organizacji turniejów dziecięcych i innych wydarzeń sportowych. „współpraca z marką adidas to długie, strategiczne partnerstwo i bardzo się cieszymy z jego przedłużenia na kolejne lata. adidas to najwyższa jakość połączona z nowoczesną wiedzą w dziedzinie projektowania profesjonalnego sprzętu sportowego, a piłkami tej marki rozgrywane są największe turnieje piłkarskie na świecie. takimi samymi piłkami będą rozgrywane także mecze pko bank polski ekstraklasy przez kolejnych pięć sezonów” – komentuje marcin animucki, prezes zarządu ekstraklasy. w ramach współpracy zaplanowano rozwijanie oferty wspólnych produktów licencyjnych, np. oficjalnej piłki meczowej, oficjalnych butów piłkarskich czy przygotowanie rozszerzonej kolekcji odzieży, nie tylko piłkarskiej. partnerstwo zostanie rozbudowane również w aspekcie promocyjnym. ekstraklasa będzie m.in. wspierać komunikację adidasa na rynku polskim na własnych profilach w mediach społecznościowych oraz zapewni partnerowi technicznemu branding boiskowy w postaci standów na piłkę meczową, które będą eksponowane w transmisjach telewizyjnych. źródło: youtube.com/ekstraklasa. (ao).
W kwietniu 2025 roku Ekstraklasa o powiadomiła o przedłużeniu współpracy z Adidasem o kolejne pięć sezonów. Marka ma pozostać oficjalnym dostawcą piłek dla ligi piłkarskiej do końca sezonu 2029/2030. Kontynuacja trwającego już ponad dziesięć lat partnerstwa obejmuje rozszerzenie zakresu współpracy o nowe elementy sprzętowe, promocyjne i eksperckie.
Adidas jest oficjalnym partnerem Ekstraklasy od sezonu 2014/2015. Marka zapewnia klubom grającym w lidzie piłki i akcesoria. Nowa umowa, która obowiązuje od sezonu 2025/2026, obejmuje m.in. większą liczbę sprzętu. Adidas ma przekazać swoje produkty także Fundacji Ekstraklasy na potrzeby organizacji turniejów dziecięcych i innych wydarzeń sportowych.
„Współpraca z marką Adidas to długie, strategiczne partnerstwo i bardzo się cieszymy z jego przedłużenia na kolejne lata. Adidas to najwyższa jakość połączona z nowoczesną wiedzą w dziedzinie projektowania profesjonalnego sprzętu sportowego, a piłkami tej marki rozgrywane są największe turnieje piłkarskie na świecie. Takimi samymi piłkami będą rozgrywane także mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy przez kolejnych pięć sezonów” – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy.
W ramach współpracy zaplanowano rozwijanie oferty wspólnych produktów licencyjnych, np. oficjalnej piłki meczowej, oficjalnych butów piłkarskich czy przygotowanie rozszerzonej kolekcji odzieży, nie tylko piłkarskiej. Partnerstwo zostanie rozbudowane również w aspekcie promocyjnym. Ekstraklasa będzie m.in. wspierać komunikację Adidasa na rynku polskim na własnych profilach w mediach społecznościowych oraz zapewni partnerowi technicznemu branding boiskowy w postaci standów na piłkę meczową, które będą eksponowane w transmisjach telewizyjnych.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ekstraklasa kontynuuje współpracę z Adidasem. w kwietniu 2025 roku ekstraklasa o powiadomiła o przedłużeniu współpracy z adidasem o kolejne pięć sezonów. marka ma pozostać oficjalnym dostawcą piłek dla ligi piłkarskiej do końca sezonu 2029/2030. kontynuacja trwającego już ponad dziesięć lat partnerstwa obejmuje rozszerzenie zakresu współpracy o nowe elementy sprzętowe, promocyjne i eksperckie. adidas jest oficjalnym partnerem ekstraklasy od sezonu 2014/2015. marka zapewnia klubom grającym w lidzie piłki i akcesoria. nowa umowa, która obowiązuje od sezonu 2025/2026, obejmuje m.in. większą liczbę sprzętu. adidas ma przekazać swoje produkty także fundacji ekstraklasy na potrzeby organizacji turniejów dziecięcych i innych wydarzeń sportowych. „współpraca z marką adidas to długie, strategiczne partnerstwo i bardzo się cieszymy z jego przedłużenia na kolejne lata. adidas to najwyższa jakość połączona z nowoczesną wiedzą w dziedzinie projektowania profesjonalnego sprzętu sportowego, a piłkami tej marki rozgrywane są największe turnieje piłkarskie na świecie. takimi samymi piłkami będą rozgrywane także mecze pko bank polski ekstraklasy przez kolejnych pięć sezonów” – komentuje marcin animucki, prezes zarządu ekstraklasy. w ramach współpracy zaplanowano rozwijanie oferty wspólnych produktów licencyjnych, np. oficjalnej piłki meczowej, oficjalnych butów piłkarskich czy przygotowanie rozszerzonej kolekcji odzieży, nie tylko piłkarskiej. partnerstwo zostanie rozbudowane również w aspekcie promocyjnym. ekstraklasa będzie m.in. wspierać komunikację adidasa na rynku polskim na własnych profilach w mediach społecznościowych oraz zapewni partnerowi technicznemu branding boiskowy w postaci standów na piłkę meczową, które będą eksponowane w transmisjach telewizyjnych. źródło: youtube.com/ekstraklasa. (ao).