Już 22 maja 2025 roku eksperci Instytutu Monitorowania Mediów opowiedzą o najważniejszych aspektach mierzenia efektywności sponsoringu w sektorze kultury.
Komu przyda się ta wiedza?
- organizatorom wydarzeń czy autorom projektów kulturalnych i artystycznych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób przedstawić medialny potencjał inicjatywy potencjalnym sponsorom
- reprezentantom firm, które chcą zaangażować się w sponsoring kultury i poznać możliwości działania w świecie sztuki i artystów
22 maja o godzinie 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online, przeznaczone dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego. Informacje przekazane podczas webinaru mogą być przydatne dla firm, samorządów i biznesów, które analizują medialność twórców oraz imprez, które sponsorują i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na kolejny sezon, a także – dla ludzi kultury i organizatorów imprez, którzy dzięki wiedzy ze szkolenia będą w stanie udowodnić swój potencjał wizerunkowy przez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.
Webinar pt. „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury” poprowadzą: Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM, pion marketingu i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM.
Agenda spotkania:
- Sponsoring jako inwestycja
- Dopasowanie sponsorującego do marki/wydarzenia
- Pomiary sponsoringu
- Trzy filary badania efektywności
- Raporty sponsoringowe
Szkolenie potrwa około 60 minut. Na zakończenie spotkania zaplanowano sesję Q&A.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Rejestracji można dokonać tutaj.
Uczestnicy szkolenia otrzymają są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.


