Dziadek do orzechów nawiązał współpracę z Canonem, producentem sprzętu fotograficznego i wideo. Agencja została wybrana w przetargu do całościowej obsługi globalnej kampanii „Loved by creators” w Polsce.
Canon stawia na nowy kierunek komunikacji, który będzie bliższy potrzebom młodego pokolenia twórców cyfrowych. Kampania „Loved by creators” ma umożliwić zmianę percepcji firmy wśród aspirujących influencerów i content creatorów – zwłaszcza tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tworzeniem treści na platformy społecznościowe. Akcja ma pokazać konsumentom, że aparaty Canona to także dobry sprzęt do codziennego realizowania materiałów – od vlogów z podróży, przez tutoriale kulinarne, po gamingowe streamy czy recenzje produktów.
Kampania „Loved by creators” to globalna platforma Canona, której sercem są twórcy wideo, czyli osoby ceniące sobie swobodę działania, innowacyjne funkcje, niezawodność sprzętu i jakość obrazu. Polska edycja akcji ma przenieść ten przekaz na lokalny grunt – z udziałem twórców znanych polskiej społeczności internetowej i z komunikacją opartą o lokalny kontekst kulturowy i językowy.
Dziadek do orzechów zajmie się zaplanowaniem adaptacji kampanii „Loved by creators” oraz wieloetapową realizacją komunikacji wizerunkowo-sprzedażowej w kluczowych punktach styku z młodym konsumentem w kanałach social media i digital. Działania te obejmują przygotowanie strategii komunikacji dostosowanej do lokalnych realiów, trendów i zachowań grupy docelowej, kreację formatów reklamowych, w tym specjalnych, lokalnych materiałów foto i wideo, realizację działań influencermarketingowych we wszystkich kluczowych kanałach socialmediowych, wdrożenie serii aktywacji konsumenckich, a także obsługę działań performance i media buying.
Współpraca rozpoczęła się w czerwcu 2025 roku. Kampania ma potrwać do końca 2025 roku. (ao)


