piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPowstała nowa agencja digitalowa

Powstała nowa agencja digitalowa

W czerwcu 2025 roku ogłoszono powstanie nowej agencji digitalowej Halluzinelle, skupiającej się na działaniach z obszaru kreacji contentu, social mediów i influencer marketingu. Została ona stworzona przez osoby stojące za sukcesem Huty 19 im. Joachima Fersengelda – Mateusza Żdanka, Darka Rzontkowskiego, Piotra Jabłońskiego, Artura Plutę oraz Jana Jabłońskiego, odpowiadającego za zarządzanie nową strukturą.

Agencja ma specjalizować się w komunikacji digitalowej, koncentrując swoje działania wokół tworzenia skutecznych kampanii marketingowych w nowych mediach. W jej ofercie mają znaleźć się m.in. content creation, social media marketing oraz influencer marketing, czyli obszary, które – według twórców Halluzinelle – definiują skuteczną obecność marek w świadomości konsumentów.

Pierwszymi zrealizowanymi przez agencję projektami są platformy reklamowe – „Efekt black”, projekt stworzony dla marki BLACK, oraz „Move 4 – wszystko co cię rusza!”, kampania opracowana dla 4Move.

Pochodzenie nazwy nowej agencji jest podobne do historii Huty 19 im. Joachima Fersengelda. Halluzinelle także odwołuje się bowiem do twórczości Stanisława Lema i jego wizji światów wirtualnych, tworzonych z iluzji i wyobraźni. Nazwa ta ma być podkreśleniem ambicji agencji w projektowaniu kampanii i treści, które będą wciągać, zmieniać percepcję i stawać się częścią codziennego doświadczenia odbiorców.

Jak podkreśla Mateusz Żdanko, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Halluzinelle, zarówno on, jak i pozostali twórcy agencji „wierzą, że prawdziwa kreatywność zaczyna się tam, gdzie kończy się żelazna logika”. „Zarówno w sztuce, jak i w nauce czy wynalazczości, przełomowe pomysły rodzą się nie z powtarzania schematów, ale z odważnego wyjścia poza nie. Halucynacja to dla nas metafora tego momentu, gdy pozwalasz myślom błądzić – a one nagle prowadzą cię w nowe, zaskakujące miejsce. Intuicja staje się strategią. Halluzinelle to przestrzeń dla idei, które na początku wydają się zbyt dziwne, by mogły działać – ale właśnie dlatego warto je sprawdzić” – komentuje Żdanko. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj