Od 1 lipca 2025 roku Polska Press Grupa ma nowego dyrektora marketingu. Stanowisko to objął Rafał Piasecki – strateg z doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i brandingu.
Firma poinformowała jednocześnie, że Eliza Słoma-Górska, dotychczasowa dyrektorka biura marketingu i projektów specjalnych, podjęła decyzję o odejściu z Polska Press Grupy.
Rafał Piasecki to doświadczony strateg marketingowy. W latach 2023-2025 obejmował stanowisko dyrektora marketingu w DaGrasso TEPC/ORKLA, gdzie odpowiadał m.in. za repozycjonowanie marki. Doświadczenie na stanowiskach menedżerskich i eksperckich zdobywał również w Samsung Group oraz takich agencjach jak One Eleven, DDB, Young & Rubicam Brands czy CAM Media. Odpowiadał za tworzenie i realizację strategii marketingowych i komunikacyjnych, działania z zakresu influencer marketingu oraz PR – zarówno na polskim, jak i globalnym rynku.
Piasecki ma także wieloletnie doświadczenie w zakresie rebrandingu oraz wdrażania rozwiązań dostosowanych do potrzeb biznesowych organizacji. Dysponuje także ekspercką wiedzą i znajomością narzędzi komunikacji z klientami w kanałach B2C i B2B oraz szeroką orientacją w branży medialnej.
Jest również wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Na ten samej uczelni ukończył antropologię kulturową. (kn)


