W lipcu 2025 roku Lech Poznań poinformował o przedłużeniu współpracy z firmą STIGA – producentem sprzętu ogrodniczego. Strony działają razem już od siedemnastu lat. Nowa umowa, w ramach której logotyp marki pojawi się m.in. na spodenkach zawodników, obowiązywać będzie do czerwca 2027 roku.
Jak podkreślają strony, wieloletnia współpraca opiera się na wspólnych wartościach, takich jak pasja do doskonałości, dążenie do sukcesu oraz zaangażowanie w rozwój. Podmioty łączy także aspekt lokalny – siedziba firmy zlokalizowana jest bowiem w podpoznańskim Baranowie. Przedłużenie umowy sponsorskiej to nie tylko kontynuacja dotychczasowych działań, lecz także nowe możliwości wspólnych inicjatyw promocyjnych i reklamowych, które wzmocnią rozpoznawalność marki wśród kibiców Lecha Poznań.
W ramach rozszerzonej współpracy logotyp STIGA – jako sponsora technicznego – będzie widoczny nie tylko jak dotychczas na Enea Stadionie podczas rozgrywanych meczów czy w mediach społecznościowych klubu, lecz także pojawi się na tylnej części spodenek zawodników Lecha Poznań. Logo marki znajdzie się również na oficjalnej ściance sponsorskiej wykorzystywanej podczas wywiadów oraz transmisji telewizyjnych.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy kontynuować naszą współpracę z Lechem Poznań, klubem, który nie tylko dominuje na boiskach, lecz także inspiruje rzesze kibiców w całej Polsce. Jako sponsor techniczny, STIGA wnosi do tego partnerstwa także swoje doświadczenie i nowoczesne rozwiązania dla dbania o tereny zielone, wspierając klub w dążeniu do kolejnych triumfów” – przekazał Łukasz Grzankowski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce w STIGA Polska.

(ko)


