piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryGreat Minds odpowiada za obsługę social mediów PKO Ubezpieczenia

Great Minds odpowiada za obsługę social mediów PKO Ubezpieczenia

W lipcu 2025 roku Great Minds, agencja należąca do Garden of Words Group, poinformowała o nawiązaniu współpracy z PKO Ubezpieczenia, spółkami ubezpieczeniowymi z Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. W ramach współpracy agencja zajmuje się obsługą profili firmy na Facebooku i Instagramie oraz wsparciem w promocji programu wellbeingowego Balance Space.

Od kwietnia 2025 roku Great Minds odpowiada za wsparcie PKO Ubezpieczenia w działaniach wizerunkowych przez rozwijanie spójnej narracji marki w przestrzeni cyfrowej. Do zadań agencji należą obsługa kanałów socialmediowych, w tym prowadzenie kont na Facebooku i Instagramie. Efektem działań ma być umocnienie rozpoznawalności firmy wśród grupy docelowej.

Współpraca obejmuje także wsparcie komunikacyjne programu wellbeingowego Balance Spce oraz szerszych działań PKO Ubezpieczenia w obszarze dobrostanu, w tym pierwszego raportu społecznego „Dobrostan Polek 2025. Jak dzisiaj czują się kobiety?”. Great Minds zajmuje się m.in. produkcją podcastów, które podejmują temat dobrostanu kobiet w Polsce.

Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiadają Aleksandra Wojnicka, Digital Director, Agata Palmowska, Head of Creative Team, Katarzyna Leszkiewicz, Senior Digital Manager, i Dominika Cianciara-Myga, Senior Digital Specialist.

Agencja została wybrana w przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj