W lipcu 2025 roku do grona ambasadorów marki New Balance, producenta odzieży obuwia i akcesoriów sportowych, dołączyła hiszpańska piosenkarka Rosalía. Jak podkreśla marka, artystka wnosi do zespołu nie tylko swój dorobek jako wokalistki, autorki tekstów i producentki, lecz także unikalne wyczucie stylu.
„Rosalía uosabia ducha niezależności, który marka New Balance pielęgnuje od 1906 roku. Jesteśmy zaszczyceni, mogąc powitać ją w naszej rodzinie i wspólnie realizować wizję kreatywności, wyjątkowej indywidualności i odwagi w łamaniu schematów. Rosalía to nie tylko globalna ikona kultury – ona nie podąża za trendami, lecz sama je wyznacza. Razem chcemy przedefiniować zasady gry dzięki wspólnej strategii skoncentrowanej na produkcie i opowieści – to właśnie niekonwencjonalność nas łączy” – komentuje Chris Davis, prezes marki i dyrektor ds. marketingu w New Balance.
Częścią współpracy jest globalna kampania z udziałem piosenkarki. Ma ona składać się z pięciu etapów. New Balance wyjaśnia, że każdy z nich ukazuje nowy rozdział w podróży Rosalíi w roli ambasadorki. Wszystko rozpoczyna się w siedzibie marki w Bostonie, skąd wokalistka wyrusza na misję przez miasto – od wycieczki do Nowego Jorku, po dostarczenie tajemniczej przesyłki. Narracja rozwija się „w intensywnych wizualnie kadrach z głęboką symboliką”. Przewożona przez piosenkarkę paczka zawiera niestandardowy obraz z logo New Balance x Rosalía, które ma symbolizować artystyczny sojusz między marką a wokalistką. Jak zaznacza New Balance, „w każdej odsłonie akcji Rosalía przedstawia swoją unikalną wizję tego, co przyniesie współpraca z globalną marką sportową”. Kampanii towarzyszy także premiera nowego modelu butów sportowych New Balance 204L.
Źródło: instagram.com/newbalance
Akcja została opracowana przez agencję kreatywną American Haiku i wyreżyserowana przez Alexa Pragera. Za zdjęcia odpowiadał operator Robert Elswit. (ao)
Zdjęcie główne: instagram.com/newbalance


