Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 12 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościYouTube gwarantuje najbardziej zaangażowanych internautów

YouTube gwarantuje najbardziej zaangażowanych internautów

Według badania Shareaholic, Facebook zapewnia już tyle samo przekierowań co Google. Liczba nie przekłada się jednak w tym przypadku na jakość. Jak czytamy na stronie blog.shareaholic.com, najbardziej wartościowym źródłem przekierowań jest YouTube.

Shareaholic sprawdziło, co dzieje się po przekierowaniu internatów z wybranych serwisów społecznościowych – ile czasu spędzają oni na docelowej stronie, ile podstron odwiedzają oraz jaki jest współczynnik odrzuceń. Zwycięzcą okazał się YouTube. Po przekierowaniu z tego serwisu internauci spędzili na stronie docelowej średnio 227 sekund i średnio odwiedzili prawie 3 podstrony. Przekierowania z YouTube’a charakteryzują się także najniższym współczynnikiem odrzuceń. Na tym tle Facebook wypada przeciętnie, ze współczynnikiem odrzuceń przekraczającym 50 proc., 127 sekundami spędzonymi przez jego użytkowników na stronie docelowej i nieco ponad 2 odwiedzonymi podstronami. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj