W lipcu 2025 roku Cellnex, niezależny operator bezprzewodowej infrastruktury telekomunikacyjnej, powiadomił o rozpoczęciu współpracy z Bursonem. Agencja będzie prowadzić działania komunikacyjne i wspierać relacje z interesariuszami w dziesięciu krajach Europy, w tym w Polsce.
Współpraca ma na celu wzmocnienie pozycji firmy w branży telekomunikacyjnej oraz skuteczne komunikowanie strategii rozwoju i istotnych osiągnięć Cellnexa opinii publicznej i kluczowym interesariuszom.
Burson od maja 2025 roku wspiera firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs na dziesięciu europejskich rynkach. Zespół koordynujący projekt jest zlokalizowany w Hiszpanii i ma nadzorować działania na swoim rynku, we Francji, we Szwajcarii, we Szwecji, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii, w Danii i w Polsce, a także w Portugalii i w Holandii. W Polsce agencja odpowiada za realizację zadań z zakresu public relations, wspierając komunikację marki na rynku lokalnym.
Działania na rzecz klienta po stronie agencji w Polsce koordynuje Michał Piątkiewicz, Associate Director, wraz z zespołem z działu New Economy Practice.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao)


