piątek, 5 grudnia, 2025

Audi ma nową agencję PR

Od sierpnia 2025 roku Audi w Polsce ma nową agencję PR. Marka motoryzacyjna należąca do Volkswagen Group wybrała Big Picture do obsługi w tym zakresie.

Agencja zajmie się całościowym wsparciem zespołu PR Audi w Polsce. Big Picture będzie też odpowiedzialne za realizację projektów niestandardowych, które mają wzmocnić emocjonalny wymiar marki.

„Najbliższy czas to dla nas, marki Audi, okres intensywnej transformacji – rozwijamy ofertę modeli elektrycznych, inwestujemy w cyfrowe doświadczenia naszych klientów i redefiniujemy standardy mobilności premium. W takiej zmianie świetna komunikacja pełni kluczową rolę – musi być spójna, celowa i wyprzedzać oczekiwania rynku. W Big Picture znaleźliśmy partnera, który rozumie nasze ambicje i potrafi przełożyć je na nowoczesny, angażujący język marki” – wyjaśnia Hubert Niedzielski, PR Manager marki Audi w Polsce.

Po stronie agencji realizacją działań zajmuje się specjalny zespół pod kierownictwem Moniki Roth-Jaczynowskiej, Head of Lifestyle Communications, w składzie: Emilia Lakhwani (Senior PR Consultant), Zofia Paśnicka (Junior PR Consultant) oraz Wiktoria Boruszewska (PR Executive).

Współpraca ma charakter długofalowy. Agencję wybrano w przetargu. Wcześniej za obsługę PR Audi odpowiadało Top Story. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj