Został niecały tydzień na wysłanie zgłoszenia do XVI edycji PRCH Retail Awards. To konkurs dla deweloperów, inwestorów, zarządców obiektów i firm usługowych, którego celem jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów. Termin wysyłania aplikacji upływa już 25 sierpnia 2025 roku.
Jak zapewnia Polska Rada Centrów Handlowych, będąca organizatorem konkursu, wyjątkowe osiągnięcia zasługują na pokazanie ich światu, a nie ma ku temu lepszej okazji niż wzięcie udziału w PRCH Retail Awards. Jest to bowiem konkurs, który od 16 lat stanowi forum prezentacji wyników, dobrych praktyk, błyskotliwych kampanii marketingowych i innowacyjnych rozwiązań w sektorze retail.
Według organizatorów konkurs wyróżnia się też wieloetapowym i transparentnym procesem oceny oraz przejrzystymi zasadami. Analiza każdego z projektów przebiega w sposób indywidualny, dzięki czemu wielkość obiektu handlowego nie ma znaczenia – każdy z nich ma jednakową szansę na zdobycie nagrody. Dodatkowo aplikujący już po zakończeniu konkursu będą mieli możliwość zapoznania się z komentarzami i wskazówkami ekspertów, które zostaną zamieszczone w raportach konkursowych.
Uczestnicy mogą zgłaszać swoje projekty w ponad 25 kategoriach w trzech głównych obszarach: biznesowym, marketingowym i usługowym.
Aby wziąć udział w konkursie, należy zgłosić chęć uczestnictwa i pobrać obowiązujący wzór formularza przez wysłanie wiadomości na adres: retailawards@prch.org.pl.
Więcej informacji na temat kategorii konkursowych i zgłoszeń, a także szczegółowy harmonogram znajdują się na stronie.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej Gali PRCH Retail Awards 13 listopada 2025 roku.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (ao)


