Jak poinformowało w sierpniu 2025 roku McCann Poland, przeprowadzono zmiany w zespole kreacji agencji. W lipcu Michał Sosiński objął nowo utworzone stanowisko Deputy Creative Directors, a Paweł Cholewa i Kamil Kuć awansowali na pozycje Creative Group Heads.
Michał Sosiński jako Deputy Creative Director odpowiada za obsługę klientów w ramach Health/Beauty/FMCG Business Unit. Nadzoruje pracę zespołu motion & design, a jednocześnie kontynuuje realizację działań kreatywnych dla marki KFC. Z McCann Poland związany jest od 2013 roku – tworzył kampanie 360 dla marek takich jak: Coca-Cola, Vichy, Armani czy Bank Pekao, a jego projekty wielokrotnie zdobywały nagrody w prestiżowym konkursie Effie Awards. Jest absolwentem projektowania graficznego na gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Cholewa i Kuć w nowych rolach zajmą się rozwojem kluczowych koncepcji kreatywnych dla marek Mastercard oraz Santander. Działania realizują w ramach Finance/Services Business Unit w agencji, gdzie współzarządzają zespołem i wzmacniają jego potencjał twórczy.
Paweł Cholewa w McCann Poland pracuje od półtora roku. Z branżą kreatywną związany jest od 14 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w BBDO WWA, DDB czy VML Poland.
Kamil Kuć, który również związany jest z agencją od półtora roku, w branży kreatywnej działa od ponad dziesięciu lat. Przed dołączeniem do McCann pracował m.in. dla 180heartbeats + Jung v. Matt czy Neon Shake. (ko)


