Firma bukmacherska Betclic od września 2025 roku ma dwóch nowych ambasadorów. Do grona twarzy marki dołączyli zawodnicy MMA: Robert Ruchała i Jakub Wikłacz, mający zadebiutować w UFC.
W ramach współpracy zawodnicy będą pojawiać się w mediach społecznościowych Betclica. Co więcej, branding bukmachera będzie obecny również na kanałach sportowców. Dla fanów przewidziane są akcje konkursowe, w których do wygrania będą gadżety z autografami ambasadorów oraz możliwość odbycia wspólnych treningów z zawodnikami.
„Współpraca z Robertem Ruchałą i Jakubem Wikłaczem to dla nas naturalny krok w dalszym wzmacnianiu obecności Betclic w świecie sponsoringu i sportów walki. Cieszymy się, że dzięki wspólnym działaniom będziemy mogli zaoferować fanom nie tylko dodatkowe emocje związane z walkami Roberta i Jakuba w federacji UFC, ale także wyjątkowe doświadczenia, takie jak konkursy z unikatowymi nagrodami czy wspólne treningi” – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Umowy zostały podpisane na rok.
Wśród ambasadorów Betclica są już m.in. Tomasz Ćwiąkała, Michał Pol, Footroll czy Mateusz Gamrot. (ko)


