Milka ponownie zachęca do budowania relacji sąsiedzkich w jesiennej kampanii: „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”. W planach jest szereg aktywności, które pomogą konsumentom wykonać pierwszy krok, by nawiązać znajomości w miejscu zamieszkania.
W ręce odbiorców kampanii trafią specjalnie zaprojektowane zawieszki, do których można przymocować czekoladę. Zaczepione o klamkę drzwi sąsiada mają dać pretekst do poznania osób mieszkających w najbliższej okolicy.
Milka nawiązała współpracę z firmami przeprowadzkowymi i Castoramą – dzięki temu przygotowane paczki z zawieszkami i słodyczami będą mogły trafić do konsumentów w całym kraju.
Kampania opiera się na multikanałowej strategii, obejmującej szerokie działania mediowe, w tym reklamę w telewizji i internecie. Zaplanowano kontekstową kampanię digital na OLX, OTODOM i w Google Search, by komunikacja precyzyjnie dotarła do osób planujących zmianę miejsca zamieszkania. W promowanie projektu zaangażowano również influencerów i twórców internetowych. Jednym z elementów projektu jest loteria konsumencka.
„W kampanii postawiliśmy na działania, które wychodzą poza ramy tradycyjnej reklamy. Współpraca z firmami przeprowadzkowymi i Castoramą pozwala nam wykorzystać momenty, które naturalnie sprzyjają nawiązywaniu sąsiedzkiej więzi. Zależy nam na tym, aby realnie przyczynić się do budowania relacji między sąsiadami” – powiedziała Beata Antos, Junior Brand Manager Chocolate z Mondelez Polska.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy, a współpracę z firmami przeprowadzkowymi koordynuje Event Produkcja. Akcja realizowana jest od 1 września do 9 listopada 2025 roku.
Kampania jest kolejną odsłoną akcji „Zasąsiadujmy się”, zapoczątkowanej we wrześniu 2024 roku, która została nagrodzona złotem, trzema srebrami i dwoma brązami w konkursie Klubu Twórców Reklamy. (ko)


