Już 8 października 2025 roku na scenie Kongresu Wiedzy PRoto pojawi się Maja Musznicka-Janiec, obserwatorka i badaczka trendów, założycielka studia trendwatchingowego TRENDIFY.lab.
💡 W swojej prezentacji „Co dalej z marką? Trendy, narzędzia i kompetencje przyszłości w PR i marketingu” pokaże, jak świadomie wykorzystywać trendy jako kompas w budowaniu marki niezależnie od wielkości czy budżetu firmy. Uczestnicy poznają praktyczne przykłady, jak rozwój technologiczny i zmiany społeczne kształtują komunikację marek i jakie kompetencje będą kluczowe w nadchodzących latach.
👉 To wystąpienie odpowie na kluczowe pytania marketerów:
- jak rozpoznać zmiany, które mają znaczenie dla rozwoju marki?
- jak je przełożyć na realne działania i wyróżnić się w świecie przebodźcowanych i wymagających konsumentów?
👉 Maja Musznicka-Janiec od kilkunastu lat wspiera biznes w badaniu i analizie trendów, tłumacząc je na język szans i możliwości. Jurorka konkursu make me! na Łódź Design Festival, założycielka magazynu internetowego Milk & Sun i współorganizatorka spotkań LOCAL MOMS. Inspiracje i obserwacje z podróży dookoła świata regularnie publikuje na Instagramie Trendify.lab.
Na temat trendów i o tym, że nie są one chwilową modą, lecz długofalowymi zmianami społecznymi, kulturowymi i technologicznymi, które powinny być traktowane jako drogowskaz dla marek mieliśmy już okazję porozmawiać z Mają w wywiadzie na PRoto.pl.
Nie przegap tej prelekcji – przygotuj się na solidną dawkę inspiracji i praktycznej wiedzy o przyszłości marek!
Zarezerwuj bilet już dziś i dołącz do grona profesjonalistów, którzy 8 października spotkają się w Warszawie i online, aby zdobyć wiedzę, inspiracje i praktyczne narzędzia.
🔗 Szczegóły programu i bilety dostępne są na stronie Kongresu.


