piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaWydawnictwo PWN partnerem Kongresu Wiedzy PRoto

Wydawnictwo PWN partnerem Kongresu Wiedzy PRoto

Z radością informujemy, że jednym z partnerów Kongresu Wiedzy PRoto zostało Wydawnictwo PWN. Nie tylko prowadzi ono działalność wydawniczą, ale zapewnia także szeroką ofertę z zakresu edukacji online.

Wydawnictwo PWN działa w obszarze akademickim, profesjonalnym i edukacyjnym. Ponadto ma również ofertę popularnonaukową. Spod ich ramienia rok do roku wychodzi ponad 200 tytułów, które dostępne są zarówno w wersji drukowanej, jak i w formie e-booków i audiobooków. Poza działalnością wydawniczą i publicystyczną, oferują także portale wiedzy i czytelnię online IBUK Libra, która w 2023 roku otrzymała nagrodę w Konkursie Polskie Godło „Teraz Polska”.

Jako partner naszego wydarzenia PWN przygotowało dla uczestników specjalną paczkę książek o tematyce marketingowej i sprzedażowej, które będzie można zdobyć w ramach konkursów i aktywności podczas konferencji. Wśród tytułów znalazły się m.in. najnowsza książka Jacka Kotarbińskiego pt. „Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku” oraz „Uwiedź klienta. Marketing w social mediach” autorstwa Moniki Czaplickiej.

Kongres Wiedzy PRoto „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy” odbędzie się 8 października 2025 roku w Warszawie oraz online.

W trakcie naszej konferencji marketingowej eksperci z branży podpowiedzą, jak zbudować markę, która wygrywa!

Wśród prelegentów znaleźli się m.in. dr Jacek Kotarbiński, Paweł Tkaczyk, Łukasz Kosuniak, Maciej Ślusarek, Maja Musznicka-Janiec, Marek Myślicki, Marcel Kiełtyka, Magdalena Popielewicz, Sebastian Bykowski oraz Robert Sadowski.

Zarejestruj się już dzisiaj. Bilety są dostępne pod linkiem.

Dlaczego warto być na Kongresie Wiedzy PRoto?

  • Spotkasz przedstawicieli, którzy podzielą się swoim cennym doświadczeniem. To także możliwość nawiązania relacji z osobami z branży PR!
  • Zdobędziesz cenną wiedzę, która pozwoli Ci zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki. Kongres to nie tylko praktyczne porady, jak wyróżnić się w cyfrowym świecie i zbudować zaufanie, ale także wskazówki, jakich błędów unikać w komunikacji z klientem.
  • Na stacjonarnych uczestników wydarzenia czekać będą certyfikaty. A ci, którzy wezmą udział w warsztatach, zyskają dodatkowe potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Ponadto kongres jest objęty akredytacją DIMAQ – międzynarodowego standardu kwalifikacji digitalmarketingowych. Za udział w wydarzeniu uczestnik otrzymuje 10 punktów recertyfikacyjnych.

Partnerami kongresu są: Instytut Monitorowania Mediów, Wydawnictwo PWN, CONREGO, IAB Polska, Polska Organizacja Reklamodawców, Superbrands, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations.

Patroni medialni: „Press”, „My Company Polska”, „Online Marketing”, „Social Media Manager”, „Nowa Sprzedaż”, „PR Manager”, MediaRun.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj