piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościMinisterstwo Cyfryzacji z przetargiem na zakup mediów

Ministerstwo Cyfryzacji z przetargiem na zakup mediów

Pod koniec września 2025 roku Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło otwarty przetarg na zakup mediów w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej, poświęconej rozwojowi kompetencji cyfrowych. Budżet to nawet 10 mln zł

Planowana kampania, która ma zachęcać do rozwijania kompetencji cyfrowych i uczenia się ich przez całe życie, będzie realizowana w pierwszej połowie 2026 roku.

Wybrany dom mediowy zajmie się opracowaniem strategii mediowej, planowaniem kampanii oraz zakupem mediów. Strategia mediowa ma obejmować kompleksowe, zintegrowane działania w różnorodnych kanałach – zarówno online, jak i offline. Poza obowiązkowymi kanałami reklamowymi  zainteresowani mogą zaproponować działania niestandardowe, które zwiększą zasięg i efektywność kampanii. 

Jak podaje resort, kampania obejmie pięć obszarów tematycznych, odpowiadających różnym aspektom kompetencji cyfrowych, takich jak m.in. cyberbezpieczeństwo.

Przetarg ma charakter otwarty. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać przez platformę w terminie do 28 października 2025 roku do godziny 11:00. 

Maksymalny budżet przewidziany na realizację zamówienia wynosi 10 mln zł. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj