Od września 2025 roku Milena Gasperowicz-Burdyńska pełni funkcję Head of Marketing w Avon Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Daniela Przemęckiego, który rozstaje się z firmą.
W nowej roli będzie odpowiadać za dalsze umacnianie pozycji marki i spójność działań marketingowych w Polsce.
Gasperowicz-Burdyńska z Avonem jest związana od ponad 10 lat. Do tej pory odpowiadała m.in. za integrację strategii brandowych, mediowych i retailowych zarówno w kanale sprzedaży bezpośredniej, jak i w partnerskich sieciach handlowych.
Doświadczenie w branży zdobywała w sektorach beauty i FMCG. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii marketingowych 360, zarządzaniu portfelem produktowym oraz wdrażaniu strategii cenowych dopasowanych do różnych kanałów sprzedaży. Tworzyła globalne, wieloletnie strategie wzrostu kategorii, obejmujące innowacje portfelowe i działania komunikacyjne na wielu rynkach. (ao)


