We wrześniu 2025 roku do Lifetube’a dołączył Dominik Wałęga. Objął on nowo utworzone stanowisko Head of Performance Influencer Marketing.
Wałęga odpowiada z rozwój oferty pozwalającej zwiększać efektywność marketingu realizowanego we współpracy z twórcami. Dodatkowo wspiera zespół MCN Lifetube w lepszej monetyzacji powierzchni reklamowej na kanałach należących do sieci Lifetube na YouTubie.
Dominik Wałęga ma 25 lat doświadczenia w marketingu i mediach. Przed dołączeniem do agencji był Media & E-commerce Directorem w Performance Media. Wcześniej był związany z Havas Media Group Poland, gdzie pełnił funkcję Chief Digital Officera. Karierę zaczynał w Publicis Groupe, gdzie przez ponad 16 lat odpowiadał m.in. za rozwój kompetencji w obszarze SEM i SEO. Jest twórcą rozwiązań martech, takich jak voicebot Lydia oraz platforma Persometrics oparta na danych third-party. Oba projekty zostały docenione w branży, zdobywając m.in. SAR Innovation Golden Award, Golden Arrow czy MixAwards. (ao)


