Radio ZET rusza z trzecią kampanią promocyjną w 2025 roku. Przez akcję „Generacja Radia ZET” chce podkreślać, że oferuje swoim słuchaczom nie tylko dobrą muzykę, lecz także towarzyszy im bez względu na okoliczności.
Kampania „Generacja Radia ZET” ma podkreślać więzi, jakie tworzą się między słuchaczami a stacją podczas różnorodnych wywiadów i spotkań, które odbywają się na terenie całej Polski. To także zwrócenie uwagi na fakt, że radio nie tylko dostarcza muzykę i energię przez swoje audycje, ale staje się również towarzyszem codzienności.
W ramach kampanii powstał spot, który pokazuje naturalną obecność Radia ZET w życiu słuchaczy. Występują w nim prezenterzy radiowi Agnieszka Kołodziejska, Kamil Baleja, Bilguun Ariunbaatar i Norbert Bieńkowski. Pozytywny wydźwięk kampanii ma podkreślać użyta w nagraniu piosenka „Walk With Me” Felixa Jaehn & Shouse.
Jesienna kampania Radia ZET rozpoczęła się 3 października 2025 roku. Jej działania obejmą stacje telewizyjne (Polsat, TVN, TVP), outdoor w największych polskich miastach, kina, prasę z Grupy Agora, portale internetowe oraz media społecznościowe.
Kreatywną stroną działań w obrębie promocji zajęła się Agencja 2012. Za planowanie mediów odpowiedzialny był Dział Marketingu Radia ZET i Zenith, a za spot dom produkcyjny Spokój. (km)


