TikTok wprowadził nową kategorię Reklamy zakupowe do listy rekomendowanych Partnerów Marketingowych. To katalog zewnętrznych usługodawców, którzy wspierają użytkowników na każdym etapie działań marketingowych na platformie – pisze socialmediatoday.com.
Program Partnerów Marketingowych TikToka został uruchomiony w 2020 roku. Obejmuje on rekomendowanych przez serwis usługodawców, których podzielono na cztery główne kategorie: Agencje, Kreacja, Technologie marketingowe, Pomiar i analityka – czytamy.
Jak podaje źródło, każda z kategorii zawiera także podkategorie umożliwiające znalezienie ekspertów lepiej dopasowanych do potrzeb użytkowników. Nowa kategoria Reklamy zakupowe została przypisana do sekcji Technologie marketingowe, która ułatwia korzystanie z reklam e-commerce na TikToku.
Według platformy, „partnerzy działający w ramach Reklam zakupowych spełniają rygorystyczne kryteria TikToka i wykazują się wiedzą w zakresie bezpośredniej integracji ze sklepem TikToka”. Oferują oni wsparcie m.in. przy synchronizacji katalogów produktów między platformami, konfiguracji reklam zakupowych z wykorzystaniem GMV Max, pomiarze i analizie wyników, zarządzaniu stanami magazynowymi i prognozowaniu zwrotu z inwestycji czy przekierowywaniu budżetu reklamowego na najlepiej sprzedające się produktu i najskuteczniejsze grupy odbiorców. (ao)
Źródło: socialmediatoday.com, TikTok Adds Assistance for Shopping Ads in Partner Program, Andrew Hutchinson, 5.10.2025


