piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaJak zbudować zaufanie w kryzysie – tematem drugiego panelu na Kongresie Wiedzy...

Jak zbudować zaufanie w kryzysie – tematem drugiego panelu na Kongresie Wiedzy PRoto 2025

Już 8 października odbędzie się Kongres Wiedzy PRoto, a jednym z elementów konferencji będzie panel dyskusyjny „Zaufanie w kryzysie? Rola mediów społecznościowych, dezinformacji i etyki w komunikacji marki”.

Podczas debaty eksperci skupią się na zaufaniu. Podpowiedzą, jak je zbudować, a następnie utrzymać, zwłaszcza w erze fake newsów i możliwych kryzysów wizerunkowych. Zwrócą także uwagę na kwestie etyki w komunikacji oraz na to, jak reagować na pojawiającą się krytykę i dezinformację.

W gronie panelistów znaleźli się:

💡 Monika Czaplicka – ekspertka marketingu internetowego od 2006 roku, właścicielka agencji Wobuzz, specjalizująca się w sprzedaży online. W swoim podejściu do marketingu nie stroni od łamania schematów, co zaowocowało zdobyciem Złotego Spinacza. Znalazła się na liście TOP 25 Kobiet Marketingu i Biznesu na LinkedIn 2024. Jest także autorką bestsellerów „Zarządzanie kryzysem w social mediach” i „Uwiedź klienta”. Łączy biznesową skuteczność z zaangażowaniem społecznym, inspirując przedsiębiorcze kobiety do działania.

💡 Marcel Kiełtyka – członek zarządu, dyrektor ds. komunikacji i PR w Stowarzyszeniu Demagog, pierwszej organizacji fact-checkingowej w Polsce. Skupia się na wdrażaniu działań, które wspierają walkę z dezinformacją i pomagają w przekonywaniu do faktów. Specjalizuje się m.in. w branży digital communication. Doświadczenie zawodowe zdobywał w agencji marketingowej i w dziale contentu i komunikacji lidera branży bukmacherskiej w Polsce

💡 Monika Ezman – członkini zarządu, dyrektorka centrum zarządzania jakością i działu analiz w Instytucie Monitorowania Mediów. Specjalizuje się w monitoringu i analizie mediów, nadzoruje projekty badawcze, takie jak „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” i największe badanie medialne w Polsce „Top Marka”. Na co dzień kieruje zespołem odpowiedzialnym za jakość raportów i analiz realizowanych przez IMM.

💡 dr Łukasz Przybysz – medioznawca, politolog, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego oraz Strategic Communication Advisor w Vision Group. Członek Rady Związku Firm Public Relations i Prezydium Komisji Etyki Public Relations. Jest autorem badań i publikacji naukowych z zakresu etyki w PR, nowych mediów i komunikacji politycznej. Pomysłodawca i współautor projektu edukacyjnego „PR. Bez komentarza”.

Panel dyskusyjny poprowadzi 💡 Angelika Sobolewska, która prowadzi agencję Midnight Issue, gdzie tworzy strategie influencer marketingowe oparte na procesach, danych i personach. Pracowała z globalnymi marki, aktualnie zajmuje się realizowaniem kampanii dla marek z sektora beauty, fashion oraz FMCG.

Kongres Wiedzy PRoto to najważniejsze marketingowe wydarzenie tej jesieni. Udział we wszystkich preselekcjach możliwy jest zarówno stacjonarnie w Warszawie, jak i online (poza warsztatami).

Bilety stacjonarne i online są jeszcze dostępne pod linkiem.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj