Podczas kąpieli ze świecami, przy nakładaniu balsamu czy w trakcie domowego SPA. Avon przekonuje, że włączenie do tych aktywności profilaktyki raka piersi to prosty sposób na zadbanie o swoje zdrowie.
Avon w ramach Europejskiego Dnia Walki z Rakiem Piersi, który przypada 15 października 2025 roku, zachęca kobiety, aby samobadanie stało się ich rutyną. Marka proponuje, aby profilaktykę włączyć jako jeden z kroków domowego SPA. Poświęcenie kilku minut w miesiącu na zatroszczenie się o swoje zdrowie to sposób na szybkie wychwycenie ewentualnych niepokojących zmian. Avon w całej akcji apeluje, że „im szybciej zaczniemy traktować to jako naturalny element dbania o siebie, tym więcej możemy zrobić dla swojego zdrowia”.
Do zmian w codziennej pielęgnacji Avon nawołuje wraz z Maffashion. Ambasadorka wzięła udział w sesji zdjęciowej, gdzie pokazuje, jak powinno wyglądać samobadanie. W ten sposób obie strony chcą przełamywać tabu związane z profilaktyką. Zdjęcia będzie można zobaczyć przez cały październik w mediach społecznościowych marki.
„Samobadanie piersi to coś, co każda z nas może zrobić dla siebie. To tylko chwila, a może uratować życie. Ja robię to regularnie, nie dlatego, że się boję, ale dlatego, że chcę być świadoma. Zachęcam każdą kobietę, by znalazła dla siebie ten moment – po kąpieli czy podczas wieczornego rytuału pielęgnacyjnego” – przekonuje Maffashion.
Podjęte działania są częścią inicjatywy Avon Kontra Rak Piersi. Poprzez zakup produktów oznaczonych Różową Wstążką można wesprzeć to przedsięwzięcie. Cały zysk ze sprzedaży jest przeznaczany na kampanię o profilaktyce. Dotychczas zebrane w ten sposób pieniądze pozwoliły sfinansować 75 tys. badań. Dodatkowo edukacja z tego zakresu dotarła do blisko 25 tys. młodych kobiet. (km)


