Centrum e-Zdrowia ogłosiło przetarg na realizację kampanii, która rozpropaguje produkty finansowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Z przekazem chce dotrzeć do ogółu społeczeństwa i profesjonalistów medycznych.
Przedmiotem złożonego zamówienia jest „Zaplanowanie, przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej upowszechniającej produkty e-zdrowia powstałe lub rozwijane w ramach projektu e-Zdrowie KPO”. Do zadań wykonawcy będzie należało wykorzystanie mediów o zasięgu ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym, a także realizacja działań niestandardowych, tj. współpracy z influencerami. Inicjatywa ma opierać się na strategii komunikacji 360 stopni oraz zawierać tradycyjne i nowoczesne narzędzia marketingowe.
Celem kampanii jest podniesienie i zbudowanie świadomości ogółu społeczeństwa w wieku powyżej 18 lat w zakresie projektów, które powstały w ramach finansowania Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Dodatkowo przekaz ma dotrzeć do grup profesjonalistów medycznych, aby edukować i zachęcać ich do korzystania z wprowadzonych przez Centrum e-Zdrowia rozwiązań.
Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji inicjatywy obecny był kierownik projektu, twórca treści, grafik i mediaplanner. Uczestnicy przetargu zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 24 tys. zł przed upływem terminu składania ofert. Kampania ma zostać zrealizowana najpóźniej do dnia 31 maja 2026 roku.
Zgłoszenia można składać do 18 listopada 2025 roku do godziny 12:00. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierować ceną (60 proc.), jakością wstępnego planu kampanii (20 proc.) oraz jakością kwalifikacji osób wyznaczonych do jej realizacji(20 proc.). Szczegóły dostępne są na stronie. (km)


