BETFAN postanowił odpowiedzieć na kampanię Betclica, która została wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Polski bukmacher także stawia na spot stworzony przez AI, ale, jak sam podkreśla, robi to „z dystansem, humorem i odrobiną rebelii”. O akcji poinformowano w listopadzie 2025 roku.
Czytaj więcej: Betclic rozpoczął kampanię stworzoną przez AI
BETFAN w wygenerowanym spocie także zabiera odbiorców pod Grunwald. Jednak zamiast piłkarskiego meczu z Krzyżakami, który stworzył francuski Betclic, pokazuje, że król Jagiełło sportowe zmagania obstawia u polskiego bukmachera. Cały spot podsumowany jest stwierdzeniem „Nie grasz, nie wygrasz”.
Krystian Grzelak, wiceprezes BETFAN, zaznacza, że kampania „Możesz wygrywać jeszcze więcej” od Betclica stanowiła dla nich jedynie punkt wyjścia, do którego dopisali własną historię. Dodaje także, że do sprawy chcieli podejść „w duchu BETFAN – rebelowo, z przymrużeniem oka i z dystansem do siebie”, a drugiego bukmachera zachęcają do wspólnej zabawy.
Kampania polskiego podmiotu została zrealizowana przez jedną osobę z wewnętrznego działu marketingu. Bukmacher podkreśla, że w swoich działaniach stawia na spryt i pomysł bez „milionowych budżetów na reklamy”. (km)


