niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadrySylwia Snopkiewicz nową dyrektor wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie

Sylwia Snopkiewicz nową dyrektor wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie

Sylwia Snopkiewicz została nową dyrektor wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie. Informację przekazano w listopadzie 2025 roku. Wcześniej tę funkcję w koncernie paliwowym pełniła Lidia Kołucka, która odeszła z firmy.

Sylwia Snopkiewicz w zawodowej karierze związana była z agencją mediową Re58. Odpowiadała wówczas za client service, new business i przygotowanie założeń działania i rozwoju firmy. Ponadto kierowała marketingiem w Generali i odpowiadała za strategiczne projekty digital i komunikacyjne w Link4, ITI Neovision i iSpot. Współpracowała również z międzynarodowymi podmiotami, m.in. OMD, Initiative i Universal McCann, gdzie zajmowała się markami z rynku finansowego, retailowego i rozrywkowego. Ma 26-letnie doświadczenie w strategicznym marketingu, digital growth i budowaniu marek. Była także jurorką w konkursach Effie Awards oraz IAB Mixx Awards.

Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończyła także kierunek HR na Uczelni Łazarskiego. (km)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj