piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryMarta Leszczyńska wzmacnia zespół FCB Warsaw jako Account Director

Marta Leszczyńska wzmacnia zespół FCB Warsaw jako Account Director

Do FCB Warsaw dołączyła Marta Leszczyńska, która objęła stanowisko Account Directorki – poinformowała pod koniec listopada 2025 roku firma.

Leszczyńska będzie odpowiedzialna za rozwój pionu Client Service w obszarze mediowym w ramach całej Keino Grupy, do której należy FCB Warsaw, a w szczególności za projekty realizowane we współpracy z domem mediowym Mido. Raportuje bezpośrednio do Bartosza Kłusa, Business Directora FCB Warsaw i członka zespołu zarządzającego Keino Grupy.

„Rozwijamy w Keino Grupie model, w którym współpraca między kreacją, mediami i produkcją jest coraz bardziej zintegrowana. Marta wnosi doświadczenie po stronie klienta i szeroką perspektywę mediową – to pozwoli nam jeszcze lepiej łączyć strategię, dane i egzekucję” – mówi Bartosz Kłus.

Leszczyńska ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i digitalu, obejmującego zarządzanie kampaniami 360°, planowanie strategiczne i koordynację działań wielu zespołów – od kreacji po performance marketing. W ostatnich latach była Marketing Managerką w ZEW for Men, gdzie odpowiadała m.in. za strategię marki, e-commerce oraz działania digital. Wcześniej pracowała m.in. Agorze; wprowadzała tam pierwszy w Polsce system płatnych subskrypcji treści dla Wyborcza.pl. W swojej karierze była już związana z Keino była jako Digital Manager. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj