Jarek Kuśmierski objął stanowisko Creative Leada w WebTalk – poinformowała na początku grudnia 2025 roku agencja marketingu cyfrowego.
Kuśmierski odpowiada za kreacje dla nowych i aktualnych klientów, produkcję foto i wideo oraz wprowadzanie rozwiązań opartych na generatywnym AI. W nowej roli będzie raportował bezpośrednio do Martina Winthera, Chief Creative Officer, wspierając go w koordynacji pracy zespołów kreatywnych, content creatorów oraz organizacji workflow. Nadal będzie też pracował w zespole z Moniką Bukowską, „wspierając zespoły kreatywne w realizacji najlepszych pomysłów i utrzymaniu wysokiej jakości pracy”.
Przed dołączeniem do WebTalk Jarek Kuźmierski karierę rozwijał w agencjach Stor9, K2 i VML. Dotychczas realizował projekty dla marek takich jak Lotto, IKEA, Dr Irena Eris, Armani Beauty, Delio, Superpharm, Skin&Beauty, Jaecoo | Omoda i CircleK. Projekty i zespoły, w których pracował, zostały wyróżnione m.in. Young Creatives, KTR i Effie.
Równolegle z pracą w agencji WebTalk rozwija swoją karierę fotograficzną. Jest absolwentem Szkoły Filmowej w Łodzi, a jego zdjęcia publikowały m.in. „Vogue Polska” i „Forbes”. Realizował sesje komercyjne w Polsce, Tokio, Barcelonie i Nowym Jorku, a także brał udział w wystawach fotograficznych w kraju i za granicą. Przez kilka lat współpracy z Teatrem Polskim we Wrocławiu współtworzył multimedia na potrzeby przedstawień i promocji. (mb)


