czwartek, 18 grudnia, 2025
Strona głównaRaportyRanking medialności klubów: ORLEN Wisła Płock i PGE MKS El-Volt Lublin najczęściej...

Ranking medialności klubów: ORLEN Wisła Płock i PGE MKS El-Volt Lublin najczęściej w mediach


Instytut Monitorowania Mediów przygotował raport medialności klubów ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet za okres od 1 września do 30 listopada 2025 roku. Podsumowanie obejmujące prasę, radio, telewizję, Internet oraz media społecznościowe pokazuje duże zainteresowanie rozgrywkami w przestrzeni medialnej.

ORLEN Wisła Płock przed Industrią Kielce

Największą liczbę publikacji wśród klubów ORLEN Superligi zanotowała ORLEN Wisła Płock, o której w tym okresie ukazało się 10 507 materiałów medialnych. Na drugim miejscu znalazła się Industria Kielce z wynikiem 9 889 publikacji, a podium zamknęła Corotop Gwardia Opole z liczbą 3 839 publikacji. Wysokie wyniki odnotowały również PGE Wybrzeże Gdańsk (3 598) oraz Rebud KPR Ostrovia (3 101).

IMM Orlen Superliga

PGE MKS El-Volt Lublin liderem zestawienia

Wśród zespołów ORLEN Superligi Kobiet najczęściej pojawiającym się w mediach klubem był PGE MKS El-Volt Lublin, o którym odnotowano 3 438 publikacji. Drugie miejsce zajęło KGHM Zagłębie Lubin (2 028 publikacji), a trzecie Energa Start Elbląg (1 873 publikacje). Tuż za podium uplasowały się KPR Gminy Kobierzyce (1 837) oraz Enea MKS Gniezno (1 799), które również odnotowały silną obecność medialną w analizowanym okresie.

IMM Orlen Superliga

Zasięg i wartość medialna – Industria Kielce przed ORLEN Wisłą Płock

W dalszej części raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował zasięg oraz wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE).

Zdecydowanym liderem tego zestawienia pozostaje Industria Kielce, której łączny zasięg medialny wyniósł ponad 309 milionów kontaktów, a wartość AVE oszacowano na niemal 52 mln zł.

Na drugim miejscu uplasowała się ORLEN Wisła Płock – 250 mln zasięgu i ponad 44 mln zł AVE potwierdzają silną pozycję klubu w polskim sporcie. Podium uzupełniła Corotop Gwardia Opole, której działania komunikacyjne przełożyły się na ponad 56 mln zasięgu oraz 15 mln zł ekwiwalentu reklamowego.

IMM Orlen Superliga
IMM Orlen Superliga

PGE MKS El-Volt Lublin ponownie na czele

W zestawieniu medialnym drużyn ORLEN Superligi Kobiet najwyższe pozycje zajęły PGE MKS El-Volt Lublin, KPR Gminy Kobierzyce oraz KGHM Zagłębie Lubin.

Liderem rankingu został PGE MKS El-Volt Lublin, którego materiały medialne osiągnęły zasięg ponad 52,7 mln kontaktów, a wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) wyniosła imponujące 21,8 mln zł.

IMM Orlen Superliga

Drugie miejsce zajął KPR Gminy Kobierzyce z wynikiem 25 mln zasięgu i 6,6 mln zł AVE, a podium zamknęło KGHM Zagłębie Lubin (22,6 mln zasięgu, 5,1 mln zł AVE).

IMM Orlen Superliga

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj