piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadry24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Biedronka dołączyła do grona klientów 24/7Communication. Agencja zwyciężyła w przetargu na obsługę komunikacyjną sieci sklepów należącej do Jeronimo Martins Polska.

24/7Communication odpowiada za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs, a także prace contentowe i produkcyjne dostarczane przez 24/7Studio.

Konsultanci agencji zapewniają wsparcie operacyjne codziennego funkcjonowania biura prasowego Biedronki, doradztwo strategiczne w zakresie inicjatyw komunikacyjnych – w tym kryzysowych – sponsoringowych, CSR oraz działań public affairs.

„Komunikacja w dzisiejszych czasach zmienia się błyskawicznie, szczególnie na tak szybkim i konkurencyjnym rynku jak polski handel spożywczy. Dlatego z otwartymi głowami wchodzimy we współpracę z agencją 24/7 Communication, licząc na wzajemną inspirację, kreatywność i połączenie wieloletniego doświadczenia ze świeżością spojrzenia na tak medialnego klienta, jak sieć Biedronka” – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska.

Z ramienia agencji za obsługę tego klienta odpowiada zespół Advisory & Products, kierowany przez Katarzynę Fabjaniak (Advisory Director).

Współpraca rozpoczęła się od września 2025 roku, informację o niej podano jednak w grudniu. Kontrakt podpisano na co najmniej trzy lata. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj