Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
środa, 28 maja, 2025
Strona głównaAktualnościMarketingowe zabiegi uczelni

Marketingowe zabiegi uczelni

Gadżety, T-shirty, maskotki-olbrzymy, statek, a nawet samolot – prywatne uczelnie prześcigają się w pomysłach, które mają zjednać studentów i zbudować pozytywny wizerunek szkoły na zewnątrz. „Uczelnie prywatne muszą się dobrze sprzedać i właśnie skupienie uwagi na wizualnej otoczce studiów jest nowym wyzwaniem dla PR-owców, a ci we wzorowaniu się na zachodnich uniwersytetach potrafią przejść samych siebie” – pisze Dlaczego. Miesięcznik przedstawia pomysły uczelni na budowanie wizerunku np.; Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Warszawie promuje się poprzez własny żaglowiec. Natomiast Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach kupiła własny samolot, który służy jej jako atrakcyjny dodatek do organizowanych przez nią imprez.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Wybierz i posłuchaj