czwartek, 18 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMarka dla Śląska

Marka dla Śląska

Rzeczpospolita zorganizowała trzecie regionalne spotkanie dotyczące „Narodowego planu rozwoju 2007-2013”, podczas którego przedstawiciele biznesu i polityki rozmawiali na temat strategii dla Dolnego Śląska. Paweł Wróblewski, marszałek województwa dolnośląskiego uważa, że pod względem funduszy unijnych i inwestycji zagranicznych sytuacja na tym terenie jest dobra, „wyzwaniem jest jednak stworzenie marki Dolnego Śląska. Wydobycie cechy, która odróżni go od innych polskich województw”. Przedsiębiorcy deklarowali współpracę z samorządami i wparcie tego typu inicjatyw. „Nie uchylamy się przed tym, ale chcielibyśmy, by pieniądze inwestowane przez firmę w przedsięwzięcia samorządowe były tak lokowane, by mogły również służyć firmie” – powiedział podczas spotkania Andrzej Szczepek, wiceprezes KGHM.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj