czwartek, 10 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościPrzegląd reklamy społecznej

Przegląd reklamy społecznej

Stowarzyszenie na rzecz Forum Inicjatyw Pozarządowych wraz z Fundacją Komunikacji Społecznej organizują wspólnie Przegląd Reklamy Społecznej. Rozpocznie się on 24 marca o godzinie 10.00 w Multikinie w Warszawie przy Al. KEN 60. Przegląd będzie się składał z trzech części: prezentacji spotów reklamowych, dyskusji panelowej i wystawy plakatu społecznego. Wstęp na imprezę jest bezpłatny. Celem Przeglądu jest dokonanie retrospektywy polskiej i zagranicznej reklamy społecznej oraz próba oceny jej poziomu i charakteru. Spotkanie ma także przybliżyć widzom problemy poruszane w kampaniach społecznych.
Trzonem Przeglądu będzie prezentacja spotów reklamowych z polskich i zagranicznych kampanii społecznych, pogrupowanych w bloki tematyczne. Widzowie będą mogli zobaczyć jak wygląda „gotowy produkt” kampanii społecznej, a następnie zadać parę pytań ekspertom. Organizatorzy liczą także na wywiązanie się dyskusji pomiędzy uczestnikami pokazu. Do dyskusji zostaną zaproszeni specjaliści z dziedziny reklamy społecznej, reklamy komercyjnej oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych. Podczas rozmowy poruszone będą takie tematy jak: co to jest reklama społeczna i jakie są jej funkcje, jak mierzyć jej skuteczność, jakie są kierunki jej rozwoju, itp.
Przegląd skierowany jest głównie do młodych osób (studentów), a także do przedstawicieli organizacji pozarządowych, agencji reklamowych i wszystkich zainteresowanych. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie promującej Przegląd. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł