15. czerwca w Hotelu Marriott odbyła się uroczysta gala kończąca dwunastą edycję konkursu „Grasz o staż”. Ta wspólna inicjatywa firmy PricewaterhouseCoopers oraz Gazety Wyborczej ma przede wszystkim umożliwić pracodawcom spotkanie z wyróżniającymi się na rynku studentami i absolwentami.
W tej edycji konkursu uczestnicy mogli rozwiązywać zadania m.in. z 21 dziedzin, w tym m.in. komunikacji i public relations, dziennikarstwa, odpowiedzialności społecznej, kampanii dla NGO oraz planowania, zakupu i monitoringu mediów. Największą popularnością wśród uczestników cieszyło się zadanie dotyczące kreacji kampanii reklamowej (zgłoszono aż 211 rozwiązań). Najlepszą tegoroczną uczestniczką okazała się Aneta Uranek, studentka psychologii społecznej UJ, która zdobyła 26 punktów na 30 możliwych. W tym roku do „Grasz o staż” zgłosiło się 90 fundatorów, którzy zaoferowali ponad 230 praktyk i staży dla najlepszych uczestników. Najwięcej praktyk (27) ufundowała Telekomunikacja Polska. Ponadto na zwycięzców czekało ponad 100 nagród dodatkowych, którymi były m.in. laptopy, kursy językowe i studia podyplomowe. Wortal PRoto był jednym z patronów medialnych konkursu. (psp)


