sobota, 20 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWykreować Kowalskiego

Wykreować Kowalskiego

„Posłem może zostać każdy, wystarczy tylko wynająć dobrego eksperta od kreowania wizerunku” – czytamy w Sukcesie. „Według zajmującego się marketingiem politycznym Andrzeja Drzycimskiego, wypromowanie nowej marki margaryny kosztuje 5 mln zł, nowego prezydenta jest znacznie tańsze. Stworzenie idealnego kandydata na posła to już rutynowa robota. Gdyby statystyczny Jan Kowalski chciał dostać fotel w budynku przy Wiejskiej, musiałby mieć ok. 100 tys. zł.”. Od czego powinien zacząć Kowalski swoją karierę polityczną? Na początek przyda się zmiana nazwiska, tak aby niosła dodatkową moc – radzi Eryk Mistewicz. Następnie należy zainwestować w nową garderobę, dodatki oraz sesję fotograficzną. „Warto, żeby Kowalski miał poglądy polityczne. Ich brak nie jest jednak przeszkodą. Od tego są fachowcy, którzy nie tylko ułożą program, ale także nauczą Kowalskiego odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dziennikarzy i wyborców”. Eryk Mistewicz twierdzi, że obecnie potencjalny kandydat powinien być konserwatywnym liberałam, „chodzić do kościoła, pochodzić z małego miasteczka i kochać zwierzęta. Jeśli ma więcej niż 40 lat, musi być także żonaty (koniecznie pierwsza żona!) oraz posiadać przynajmniej jedno dziecko”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj