niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKapitał na przyszłość

Kapitał na przyszłość

O regułach budowania dobrej reputacji, o tym, kto oczekuje wiarygodności, a kto jest od niej zależny, pisze Jarosław Filipek na łamach Gazety Bankowej. „Reputacja zawsze jest kształtowana przez unikatową tożsamość i spójny oraz konsekwentny wizerunek. (…) Oparcie reputacji na wartościach wynika z faktu, iż reputacja nie jest pod żadną bezpośrednią kontrolą, jest więc trudna do sterowania czy manipulowania” – czytamy. Autor artykułu podaje również definicje kilku pojęć, m.in: Investor Relations, Competitor Relations, Community Relations czy Employee Relations. Jedna z definicji określa również znaczenie PR. Według Filipka „Public relations to szeroko pojęte wpływanie na opinię publiczną. PR to zarządzanie relacjami z mediami, zarządzanie programami tożsamości firm, tworzenie reklamowych kampanii korporacyjnych, wydawanie informacji dla prasy i prowadzenie szerokiego dialogu z otoczeniem”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj