niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMailing - jak i do czego?

Mailing – jak i do czego?

Jednemu z narzędzi PR i marketingu bezpośredniego – mailingowi – BusinessWeek Polska poświęca artykuł „Bomba w kopercie”. Krzysztof Szwałek podpowiada w nim, jak przygotować akcję mailingową i kiedy opłaca się ją stosować. „Niezależnie (…) od tego, co ma stanowić przynętę dla naszego potencjalnego klienta, każdy mailing musi zawierać list do odbiorcy. Powinien on wyjaśniać, jaki jest cel akcji i do czego próbujemy przekonać. List powinien być napisany w przystępny i ciekawy sposób (…)” – radzi autor. Trzy z siedmiu podstawowych kroków to: stworzenie koncepcji osiągnięcia celu, określenie rezultatów, które chcemy osiągnąć oraz wybór technik i narzędzi komunikacji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj