piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPolskie kłopoty z lobbingiem

Polskie kłopoty z lobbingiem

Gazeta Krakowska publikuje wywiad na temat lobbingu z Andrzejem Długoszem, szefem firmy Cross Media PR. Rozmowa rozpoczyna się od próby przedstawienia właściwej definicji działalności lobbingowej, która – według dziennikarza – „zwykłemu człowiekowi kojarzy się mimowolnie z panem Dochnalem”. Długosz odpowiada, że Marek Dochnal „nigdy oficjalnie nie zajmował się lobbingiem”, a o polskich kłopotach z lobbingiem mówi: „Brak nam rozumienia państwa jako państwa obywatelskiego. Społeczeństwo składa się z samych mniejszości: lekarzy, pielęgniarek, rolników itp. W tej sytuacji nikt nie chce rozmawiać o lobbingu jako normalnym elemencie demokratycznego stanowienia prawa. Dlatego chciałbym prawa, które pozwoli mi wejść do Sejmu jako lobbyście, a nie przedstawicielowi ludu pracującego miast i wsi”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł