Termin zgłaszania projektów promocyjnych do konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, upływa 8 czerwca. Stawka jest wysoka – na najlepsze projekty realizowane przez polskie samorządy czeka tytuł Złotego Formatu oraz aż 5 outdoorowych kampanii reklamowych i na nośnikach infoscreen w każdej z kategorii konkursowych o wartości 100 tys. zł brutto każda.
Rozstrzygnięcie V edycji konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Celem konkursu jest prezentacja osiągnięć miast i regionów oraz weryfikacja postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.
W tym roku uczestnicy będą mogli ubiegać się o tytuł Złotego Formatu, nagrody, statuetki i dyplomy w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa, kampania public relations/public relations on-line.
Oprócz statuetki Złotego Formatu laureaci pierwszych miejsc we wszystkich pięciu kategoriach otrzymają outdoorowe kampanie reklamowe i na nośnikach infoscreen o wartości 100 tys. zł brutto każda, ufundowane przez organizatora konkursu – Grupę Ströer w Polsce. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych nagród specjalnych przyznawanych przez patronów i partnerów festiwalu, m.in.: nagrody specjalnej Związku Miast Polskich, nagrody specjalnej magazynu Brief for Poland oraz nagrody specjalnej portalu PRoto.pl
W programie tegorocznej konferencji zaplanowane są wystąpienia dotyczące aktualnych tematów związanych z promocją miejsc w Polsce. Wykłady i prezentacje obejmować będą cztery zasadnicze obszary: turystyka – life style, zarządzanie a promocja miast, nowe media w promocji miast i planowanie kampanii promocyjnych. Oprócz ekspertów z Polski gośćmi konferencji będą zagraniczni eksperci specjalizujący się w promocji miejsc, m.in.: Christoph Engl – dyrektor biura ds. marketingu południowego Tyrolu, Hans Dominicus – dyrektor Amsterdam Tourism & Convention Board oraz Veronica Wentz – dyrektor strategiczny ds. współpracy online w Greater Philadelphia Tourism Marketing Corporation (GPTMC).
Zgłoszenia do udziału w konferencji można przesyłać do 19 sierpnia br.
Festiwal Promocji Miast i Regionów organizowany jest przez Grupę Ströer a jego opiekunem merytorycznym jest Citybell Consulting. PRoto.pl jest jego patronem.


