czwartek, 25 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościDziałania PR w kampanii „Wybierz markowe”

Działania PR w kampanii „Wybierz markowe”

Pismo ProMarka podsumowuje skuteczność działań PR wspierających kampanię „Wybierz Markowe”. Ich głównymi założeniami było pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przeprowadzenie ogólnopolskich badań konsumenckich i konkursów oraz stworzenie i uruchomienie strony internetowej dotyczącej kampanii. W ramach działań PR przeprowadzono konferencję prasową, która zainaugurowała kampanię. Wzięli w niej udział przedstawiciele ponad 50 mediów. W trakcie konferencji wystąpili eksperci: profesor Jerzy Bralczyk i Dominika Maison. Przedstawiciel TNS OBOP zaprezentował również wyniki badań „Co Polacy sądzą o marce?”.
Konferencja wzbudziła zainteresowanie mediów zarówno ogólnopolskich jak i lokalnych oraz zainicjowała szereg publikacji. W ramach media relations przedstawiciele ProMarki i eksperci kampanii udzielali wywiadów i komentarzy. Spotykali się również z dziennikarzami z mediów regionalnych, dzięki czemu zwiększył się zasięg rozpowszechnienia informacji o kampanii. Łącznie podczas kampanii w mediach ukazało się 128 materiałów.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj