niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBudowanie własnej marki

Budowanie własnej marki

O budowaniu własnej marki pisze na łamach Gazety Wyborczej Mój Biznes Krzysztof Albrychiewicz. Jest to pierwszy wykład w ramach Szkoły Strategii Marki otwartej przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Albrychiewicz zauważa, że wśród polskich przedsiębiorców mniejszość stanowią ci, którzy rzeczywiście znają się na strategii komunikacji i mają świadomość jej wagi. Tymczasem jest ona jedną z głównych sił, która buduje markę. To, jak jest się postrzeganym, w istotny sposób wpływa na relacje danej osoby czy firmy z otoczeniem.
Autor artykułu podkreśla też, że budowanie własnej marki wymaga myślenia długofalowego. Szkoła Strategii Marki ma na celu wpojenie myślenia strategicznego oraz reguł panujących w relacjach między przedsiębiorcami oraz obsługującymi ich firmami marketingowymi. Ma ona także podnieść świadomość strategii marki wśród ludzi zajmujących się marketingiem. Zajęcia potrwają dziewięć miesięcy. Artykuły wykładowców będzie można czytać w Moim Biznesie oraz w portalu Gazeta.pl.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj